دانلود انیمیشن دانشگاه هیولاها - Monsters University 2013
پارسی گیم

دانلود انیمیشن دانشگاه هیولاها – Monsters University 2013

پارسی گیم 4 اردیبهشت 1396 بدون دیدگاه
8,850 بازدید

انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها) دنباله‌ای غیرضروری اما خوش‌ساخت و دل‌نشین بود که توانست خاطرات انیمیشن Monsters Inc را به خوبی زنده کند و بار دیگر قدرت Pixar را در خلق انیمیشن‌های سرگرم‌کننده به رخ بکشد.

داستان Monsters University قبل از اتفاقات Monsters Inc روایت می‌شود جایی که مايک و سالیوان در دانشگاه هیولاها در حال تحصیل هستند و رؤیای تبدیل‌شدن به ترسناک‌ترین هیولای تاریخ را در سر دارند، اما رابطه آن‌ها در دوران دانشجویی شکر آب است، خط اصلی داستانی از جایی آغاز می‌شود که آن‌ها بنا به دلایل و اتفاقاتی مجبور می‌شوند در قالب یک تیم با یکدیگر همکاری کنند. داستان Monsters University به دلیل اینکه قبل از Monsters Inc روایت می‌شود کمی قابل پیش‌بینی است اما پیکسار توانسته داستان را به‌گونه‌ای روایت کند که حتی ثانیه‌ای از آن خسته نشوید.

Monsters University در آمریکا و بازارهای جهانی توانست به لطف گذشته‌ی پر بار خود فروش فوق العاده ای را تجربه کند و 744 میلیون دلار از بازارهای جهانی به جیب زد.

Monsters University یک انیمیشن زیبا و دلنشین، مخصوصاً برای کسانی که در دوران کودکی Monsters Inc را تماشا کرده‌اند، هست و دیدن آن به همراه خانواده و دوستان زیبای آن را دو چندان می‌کند.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “دانشگاه هیولاها” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.