دانلود بازی Troll and I برای کامپیوتر
دانلود بازی Troll and I برای کامپیوتر پارسی گیم

دانلود بازی Troll and I برای PC

پارسی گیم 10 فروردین 1396 بدون دیدگاه
12,958 بازدید

دانلود بازی Troll and I برای کامپیوتر

جدیدترین ساخته‌ی استدیوهای Maximum Games و اسپیرال هاوس (Spiral House) تحت عنوان Troll And I، در سبک اکشن ماجراجویی منتشر شد و توانست با بازخوردهای مناسبی نیز از سوی گیمر ها و منتقدین حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی روبه‌رو شود. در ادامه با بررسی این عنوان همراه ما باشید.

داستان بازی در دوران جنگ جهانی دوم اسکاندیناوی روایت می‌شود. در واقع بازی مملو از حقایق تلخ این جنگ و فرهنگ فلکور حاکم بر آن است. گیمر ها این عنوان را در نقش پسرکی به نام Otto دنبال می‌کنند، کسی که با موجودی خارق‌العاده به نام ترول رابطه‌ی دوستی ایجاد می‌کند و سفر ماجراجویانه و هیجان‌انگیز خود را در میان انبوهی از مشکلات و خطرها شروع می‌کنند. جایزه‌ای بزرگ جهت دستگیری این دو شخصیت دوست‌داشتنی قصه‌ی ما مشخص‌شده است، شما به‌عنوان گیمر وظیفه‌ی محافظت از این دو کرکتر و پیش روی در داستان بازی را دارید.

گیم پلی بازی دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌دهد که انتظارش را داشتیم، گیم پلی مملو از المان‌های نبرد و معما با محوریت ماجراجویی است. به گفته‌ی اسپیرال هوس، استدیو سازنده بازی بسیاری از عناصر ساختاری معماها در از عناوینی چون Unchurted و Tombraider الهام گرفته‌شده‌اند. در طول روند پیشروی بازی شما می‌توانید کنترل هر دو شخصیت اصلی یعنی ترول و اوتو را در دست بگیرید. این موضوع باعث هر چه متنوع تر شدن گیم پلی می‌شود. قابل‌ذکر است هر یک از شخصیت‌های بازی قابلیت‌های خاص و ویژه‌ی خود را دارند، برای مثال اوتو از مهارت‌هایی همچون زیرکی و سرعت عمل بالا برخوردار است، اما در مقابل آن ترول یک موجود خشن و جنگ طلب است.
گرافیک بازی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد، تصویرسازی‌های فنی کاملاً متناسب با استانداردهای موجود صورت گرفته‌اند، از طرفی دیگر طراحی‌های هنری نیز به زیبایی هر چه تمام کارشده‌اند.

درنهایت اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌گردید ما این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم، عنوانی که به‌واسطه‌ی داستان گیرا و نکات فنی فوق‌العاده‌اش می‌توانید یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ها را برایتان به ارمغان بیاورد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB of VRam, Nvidia 6 series
Storage: 19 GB available space
Sound Card: On board Motherboard

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 3GB of VRam, Nvidia 7 series or above
Storage: 19 GB available space
Sound Card: On board Motherboard

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.