دانلود انیمیشن زندگی خصوصی حیوانات خانگی - The Secret Life of Pets 2016
پارسی گیم

دانلود انیمیشن زندگی خصوصی حیوانات خانگی – The Secret Life of Pets 2016

پارسی گیم 28 فروردین 1396 2 دیدگاه
4,725 بازدید

در طول عمر دنیای انیمیشن‌ها، آثار بسیاری با محوریت زندگی حیوانات ساخته‌شده است که هر یک بسته به ایده خود با بازخوردهای متفاوتی مواجه شده‌اند. جدیدترین ساخته استدیو معتبر Illumination Intertainment نیز تحت عنوان “زندگی مخفیانه حیوانات خانگی” این موضوع را به تصویر کشیده است. در ادامه همراه ما باشید.

موضوعی که از همان دقایق ابتدائی شروع انیمیشن موجب جذب مخاطب می‌شود، سکانس‌های بامزه و کمیک اش است. عکس‌العمل حیوانات خانگی در نبود صاحبانشان بااینکه حتی یک خط دیالوگ را هم به خود اختصاص نداده‌اند لبخند را بر لب‌های مخاطب انیمیشن جاری می‌کنند.

این رویکرد اگر در تمام طول داستان حفظ می‌شد می‌توانست وجهه کمدی انیمیشن را در سطحی معقول و مناسب باقی نگه دارد؛ اما مشکل از زمانی شروع می‌شود که اثر سعی در هرچه پر پیچ‌وخم کردن روایت داستانی و ارتباطات میان حیوانات می‌کند، اما متأسفانه در هیچ‌یک از لحظات انیمیشن شاهد تاثیر گذاری خاصی نبودیم، همین موضوع تصدیق کننده این است که کمپانی ایلومنیشن در ساخت یک انیمیشن با پیش‌زمینه داستانی درام به‌هیچ‌وجه موفق عمل‌نکرده است!

اما از سویی دیگر شاهد عملکرد بسیار عالی کمپانی ایلومینیشن در ساختار فنی انیمیشن بودیم. تصویرسازی‌های انیمیشن به زیبایی هر چه تمام تر و با وسواس بسیار سازندگان اش صورت گرفته است. صداپیشه‌ها نیز به‌خوبی از پس وظیفه‌شان برآمده‌اند.
درنهایت اگر به دنبال یک انیمیشن کمدی با پیش زمینه داستانی درام می‌گردید، این انیمیشن می‌تواند اوقات خوشی را برایتان رغم بزند، به شرطی که از دیدگاه‌های منتقدانه به تماشای آن ننشینید.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “زندگی خصوصی حیوانات خانگی” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

برای تعویض صدای دوبله به صدای اصلی و برعکس در نرم افزار های فوق به صورت زیر عمل کنید.

KMPlayer : CTRL +X
VLC Media Player : Right Click -> Audio Track

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    اایاس

    مهمان

    با سلام
    فایل دوبله رو دانود کردم ولی در اصل دوبله نیست
    جواب بدید خواهشأ

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به اایاس

      مهمان

      سلام اایاس عزیز.
      دوبله می باشد.