پارسی گیم

دانلود بازی Batman: The Telltale Series برای اندروید 

پارسی گیم 4 فروردین 1396 بدون دیدگاه
3,738 بازدید

دانلود بازی Batman: The Telltale Series برای اندروید

سری بازی‌های بتمن در سراسر جهان دارای طرفداران بسیاری که هر ساله این بازی همراه با سری‌های مختلف مهمان اسمارت فون های افرادی می‌شود که از سبک اکشن – ماجراجویی و همچنین از شخصیت و داستان‌های بتمن لذت می‌برند. می‌توان گفت یکی از پروژه‌های اصلی که استدیوی بازی سازی Telltale Games که در سال 2016 به آن بهای بسیاری داد همین بازی است که در ماه اکتبر برای کنسول‌های نسل هفتمی، هشتمی و همچنین سیستم عامل‌های هوشمند Android عرضه شد. داستان و ماجرای بازی مثل همیشه در شهر Gotham یعنی جایی که خلاف‌کاران و قانون شکنان آن را تسخیر کرده‌اند شروع خواهد شد.

شما نقش اصلی را بازی خواهید کرد یعنی Batman کسی که با نقاب و لباسی یک پارچه مشکی در صحنه‌های مختلف ظاهر شده و به نبرد با خلاف‌کاران و تبهکاران شهر خواهد پرداخت. در حالت عادی و روال گونه وظیفه شما مبارزه با دزدان و تبهکارانی است که به اماکن عمومی حمله کرده و دست به غارت اموال می‌زنند. اما داستان بازی چیز دیگری را برایتان روایت خواهد کرد. با روشن شدن برخی حقایق شما شما به سمت نقطه دیگر شهر خواهید رفت و با افرادی رو به رو خواهید شد که تشخیص دوست یا دشمن بودن خیلی از آن‌ها کار ساده‌ای نیست. سازنده بازی تاکید زیادی بر انتخاب‌های گیمر دارد و انتظار می‌رود که انتخاب‌های شما پایان‌های مختلفی برای Batman – The Telltale Series بسازد.

تمام آنچه قبل از دانلود بازی Batman: The Telltale Series باید دانست

بازی از گرافیک بسیار شیک و بالایی بهره می‌برد. این گرافیک جذاب و خارق‌العاده می‌تواند چشمان شما را برای مدت‌ها به خود خیره کند. وجود جزئیات بالا در لوکیشن های مختلفی که در آن‌ها قدم خواهید گذاشت توانسته جذابیت خاصی به بازی دهد همچنین نورپردازی‌های ویژه و هوشمندانه توانسته محیط بازی را بسیار زیبا جلوه کند. موسیقی‌های مناسب برای صحنه‌های ویژه توانسته هیجان را در گیمر دوچندان کرده و لذت را افزایش دهد. به دلیل بودن کات سین‌های بسیار می‌توان گفت شما در حال دیدن یک فیلم سینمایی یا یک سریال چند قسمتی هستید. برای آنکه در شهر راحت‌تر مسیرها را پیدا کنید نقشه‌ای پویا و جامع در دسترس شما خواهد بود. وارد بازی شوید و خود را به خط داستانی جذابی که سازنده برای شما ترتیب داده است بسپارید و ساعت‌ها سرگرم شوید.

ویژگی های کلیدی بازی Batman: The Telltale Series

  1. وجود نقشه برای کشف مناطق جدید
  2. انتخاب شخصیت دلخواه در طول داستان بازی
  3. ارتقاء مهارت ها در طول بازی
  4. امکان تصمیم گیری های متفاوت برای پیش روی در بازی
  5. بازجویی از کاراکترها برای رسیدن به عامل اصلی
  6. گیم پلی سرگرم کننده
  7. گرافیک با جزئیات بالا و جذاب

بازی Batman – The Telltale Series  هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 نمره است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lucid Dream Adventure  و My Friend Pedro را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Batman – The Telltale Series  برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Batman The Telltale Series
Batman: The Telltale Series
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Telltale Games
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 1.1 گیگابایت
  • نسخه : 1.63
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 1.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید. فایل دیتا را دریافت و از حالت فشرده خارج سازید و پوشه com.telltalegames.batman100 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی قرار دهید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

دقت داشته باشید که بازی در دستگاه های دارنده OpenGL 3.1 به بالا اجرا خواهد شد. برای اینکه بدانید ورژن OpenGL دستگاه شما چند است، اپلیکیشن CPU-Z را دانلود و نصب نمایید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.