Epic War TD 2
پارسی گیم

دانلود بازی Epic War TD 2 برای اندروید

پارسی گیم 5 فروردین 1396 بدون دیدگاه
2,279 بازدید

دانلود بازی Epic War TD 2 برای اندروید

استراتژیک یکی از سبک بازی‌هایی است که توانسته با بازی‌های خوب خود افراد بسیاری را جذب خود کند. در این گونه بازی‌ها شما از بالا بر همه چیز کنترل داشته و می‌توانید هر کار که می‌خواهید را به صورت در هر کجای نقشه بازی انجام دهید. به دلیل آنکه از بالا بر همه چیز کنترل دارید برای نبرد با دشمنان نیز می‌توانید سریع‌تر عمل کرده و خسارت کمتری دهید. Epic War TD 2 نیز بازی استراتژیک است که توسط استدیوی بازی سازی AMT Games برای اسمارت فون های همراه طراحی و منتشر شده است.

طراح برای جبران زحمت‌های کشیده شده برای بازی قیمتی برابر با 2.99 دلار را برای Epic War TD 2 در نظر گرفته شده که برای خرید باید به مارکت های مخصوص مراجعه شود. می‌توان گفت در این بازی حرف اول را برج‌های دفاعی می‌زنند که می‌توانند سرزمین شما را از حملات دشمنان در امان دارند. گرافیک بازی دارای ریزه کاری‌های مناسبی است که توانسته لوکیشن های متنوع را بسیار جذاب و خیره کننده سازد. در کنار این ریزه کاری‌ها نورپردازی مناسب نیز صحنه‌های هیجان انگیزی را به وجود آورده است. کنترلر های بازی بسیار عالی طراحی شده است تا گیمیر ها بازی جذاب را در پیش داشته باشند.

هر آنچه قبل از دانلود بازی Epic War TD 2 باید بدانید

وظیفه‌ای که شما در این بازی خواهید داشت فرماندهی مناسب نیروهای دفاعی و همچنین ابزارهای در دسترس است. با قرار گیری درست افراد و همچنین برج‌های دفاعی و ابزارهای دیگر در مسیری که دشمنان از آن عبور خواهند کرد می‌توانید در هر مأموریت پیروز میدان باشید. با امتیازی که از طریق سرنگون سازی نیروهای دشمن به دست می‌آورید خواهید توانست جنگ افزارهای خود را قوی و مقاوم‌تر سازید و در نبردهای پیش رو از آن‌ها بهره مند شوید.

وجود 24 نوع دشمن مختلف با سبک و قدرت‌های منحصر به فرد کار شما را برای پیروز شدن در میادین نبرد سخت خواهد کرد و این جذابیت بازی است. با استراتژی مناسب می‌توان بر هر دشمنی و با هر ابزار جنگی پیروز شد.

ویژگی های کلیدی بازی Epic War TD 2

  1. 9 برج دفاعی متنوع
  2. لوکیشن های متنوع برای نبرد
  3. 9 جنگ افزار دفاعی متفاوت
  4. 24 نوع دشمن منحصر به فرد با سبک و قدرت های مختلف
  5. بیش از 50 ماموریت جذاب و سخت
  6. گیم پلی سرگرم کننده
  7. گرافیک عالی همراه با جزئیات مناسب

بازی Epic War TD 2 هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Warpath و War Planet Online را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Epic War TD 2 برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Epic War TD 2
Epic War TD 2
  • قیمت: 2.99 دلار
  • سازنده: AMT Games
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 240 مگابایت
  • نسخه : 1.04.5
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 276 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید.فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید. پوشه به دست آمده را در مسیر Android/Obb قرار دهید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.