Tower Dwellers
پارسی گیم

دانلود بازی Tower Dwellers برای اندروید 

پارسی گیم 12 اسفند 1395 بدون دیدگاه
2,259 بازدید

دانلود بازی Tower Dwellers برای اندروید

هر سبک از بازی دارای طرفداران مخصوص به خود است اما استراتژیک با بازی‌های خوبی که طراحان برای این بخش ساخته‌اند توانسته‌ طرفداران بسیاری را جذب نماید. بازی‌هایی مانند کلش آف کلنز و یا کلش رویال جزو همین دسته هستند که تاکنون توانسته‌اند افراد بسیاری را با خود همراه کرده و سرگرم نمایند. حال در این پست قصد معرفی یکی از بهترین‌های این سبک یعنی Tower Dwellers را داریم. وقتی به عقب‌تر برمی‌گردیم درمیابیم که ژانر دفاع از قلعه نسبت به ژانرهای دیگر دارای قدمت بسیاری است. معروفیت این بازی را می‌توان توجه بسیار بالای طراحان به ریزه‌کاری‌ها و جزئیات ظریفی دانست که در مراحل و لوکیشن های مختلف انجام داده‌اند. به Tower Dwellers نباید به چشم یک بازی ساده که طی چند مرحله و با اعمال مشخص مانند ساخت قلعه و دفاع در برابر دشمنان نگاه کرد.

با ورود به بازی داستانی جذاب با لحنی شنیدنی حال و هوای آن را برای شما بازگو خواهد کرد پس از آن وارد مرحله اول که به صورت آزمایشی و با کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود خواهید شد. ساختمان‌های مختلف در دسترس شما خواهند بود تا هر کجا که می‌خواهید آن‌ها را ساخته و استفاده نمایید. بهترین راه برای مقابله با دشمنان ساخت سرباز خانه است با ارتقاء این ساختمان بر تعداد سربازان اضافه خواهد شد در کل سه نوع مختلف سرباز برای شما تعریف شده است که می‌توانید هر کدام را خواستید استفاده نمایید. کل بازی در 11 مرحله خلاصه می‌شود که در نقشه‌ای گسترده پراکنده شده‌اند.

تمام آنچه از بازی Tower Dwellers می دانیم

با زوم کردن در نقشه بازی و تماشای ساختمان‌های خود می‌توانید به کیفیت کار پی ببرید. در طراحی کاراکترهای بازی از ساده‌ترین سربازها که مزرعه‌داران هستند تا غول‌های موج آخر هر مرحله دقت بسیاری به کار رفته است. ریزترین جزئیات نیز در این گرافیک چشم نواز و جذاب تماشایی است. نورپردازی‌های خوب باعث شده است تا مراحل با بهترین کیفیت به نمایش گذاشته شوند.

با ورود به بازی شما را آموزشی کوتاه همراهی خواهد کرد. با این آموزش موارد مختلف را یاد خواهید گرفت و تجربه خواهید کرد. منو تا حدودی دارای پیچیدگی است. نقشه بازی به همراه کارت‌های شما در منو جای داده شده است. در بازی مشکل خاصی برای کنترل نبوده و هر کس کار خود را انجام خواهد داد مگر در مواردی که بخواهید از جادو و یا قهرمان استفاده نمایید.

در موقع حمله و دفاع صدای نبرد به خوبی شنیده خواهد شد و همچنین موسیقی پس زمینه که در هر تایم دارای حال و هوای خاصی است و هیجان را در شما بالا خواهد برد.

با پیروزی و به اتمام رساندن هر کدام از این 11 مرحله می‌توانید سه به‌روزرسانی به دست آورید. برحسب ستاره‌هایی که در مرحله به دست می‌آورید، می‌توانید نیروهای خود را ارتقاء و بهبود دهید. در هر مرحله امکان انتخاب سه درجه‌ی سختی را خواهید داشت هر چه درجه بالاتر باشد ستاره و امتیاز بالاتری را نیز به دست خواهید آورد برای مثال کابوس سخت‌ترین درجه است که جایزه‌اش پنج ستاره خواهد بود، اما باید این را هم بدانید که سختی کابوس‌واری انتظار شما را می‌کشد. هر ساختمان اصلی تا سه مرحله قابل ارتقاء خواهد بود. ساختمان‌های کمکی نیز در کنار ساختمان‌های اصلی به تولید نیروهای جنگنده، جادوگر و مبارز خواهند پرداخت. جالبی این ساختمان‌های کمکی در ترکیب نیروهای مختلف است که با این کار می‌توانید ارتشی متنوع را داشته باشید.

ویژگی های کلیدی بازی Tower Dwellers

  1. 11 مرحله جذاب و زیبا
  2. نقشه گسترده و پویا
  3. ساختمان های مختلف برای ساخت
  4. امکان ارتقاء و بهبود ساختمان ها
  5. امکان استفاده از قهرمان و جادو
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  7. گرافیک منحصر به فرد و ویژه

بازی Tower Dwellers هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fantasy Forge و Guns of Boom را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tower Dwellers برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Tower Dwellers
Tower Dwellers
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Rebel Twins
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 80 مگابایت
  • نسخه : 1.22
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 83 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید. فایل دیتا را دریافت و از حالت فشرده خارج نمایید و پوشه به دست آمده را در مسیر Android/Obb قرار دهید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.