دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan برای XBOX 360
دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan برای XBOX 360

پارسی گیم 5 اسفند 1395 1 دیدگاه
12,127 بازدید

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles برای ایکس باکس 360

وقتی برای اولین بار انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا پخش شد کسی فکر نمی‌کرد که این شخصیت‌ها و کاراکترها و داستان آن این‌قدر مورد استقبال واقع شود. این انیمیشن زیبا اولین بار در مارس 30, 1990 در امریکا به کارگردانی Steve Barron تولید و پخش شد. محبوبیت این عنوان دوچندان شد تا جایی که تبدیل به بازی برای علاقه‌مندان خود شد. همچنین فیلم سینمایی Teenage Mutant Ninja Turtles در August 4, 2014 در روسیه به کارگردانی Jonathan Liebesman ساخته شد و توانست فروشی بالغ بر 493.3 میلیون داشته باشد. کمپانی PlatinumGames به‌تازگی نسخه جدیدی از عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles وارد بازار کرده است. در این بازی شما می‌توانید با انتخاب یکی از لاک‌پشت‌های نینجا وارد بازی شده و با دشمنان خود به مبارزه بپردازید.

بازیTeenage Mutant Ninja Turtles Mutants in Manhattan با وفاداری کامل نسبت به داستان سری محبوب لاک‌پشت‌های نینجا موفق شده است یکی از زیباترین بازی‌های ویدئویی در رابطه با این شخصیت‌ها را تولید کند. در این بازی هر یک از شخصیت‌های بازی دارای یک حرکت منحصربه‌فرد خود می‌باشند و شما باید با توجه به نوع بازی خود و شرایطی که در آن هستید یکی از شخصیت‌ها را انتخاب کرده و دشمنان خود را از پای در آورید. سیستم گیم پلی این بازی بسیار سریع و جذاب است این بازی دارای تعدادی از زیباترین و درعین‌حال جذاب‌ترین چند ضرب‌های بازی‌های هک‌اند اسلش سال‌های اخیر است.

این بازی با دارا بودن حالت همکاری 4 نفره خود را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای بازی‌های گروهی کرده است. گرافیک فنی این بازی با استفاده از تکنیک سل شید درست‌شده است که این انتخاب باعث ایجاد یک اتمسفر کارتونی برای این بازی شده است که کاملاً مناسب با سری لاک‌پشت‌های نینجا است. موسیقی متن این بازی یکی از نکات جذاب این بازی است که باعث می‌شود شما تا ساعت‌ها با هیجان بالا به انجام این بازی بپردازید.

لئوناردو، رافائل، مایکل‌آنجلو و داناتلو، چهار لاک‌پشت جهش‌یافته دوست‌داشتنی که به دلیل قرار گرفتن در کنار مواد شیمیایی تغییر شکل داده و زیر نظر استاد اسپلینتر نینجا‌های فوق‌العاده‌ای شده‌اند باری دیگر از زیر چاه فاضلاب نیویورک بیرون آمده و برای مبارزه با کلن فوت (Foot Clan) وارد منطقه منهتن می‌شوند. نبردهای شما در کانال‌های آبی شهری، متروها و خیابان‌های نیویورک ادامه پیداکرده و در این مسیر، نقشه‌های شوم Shredder و Krang را خنثی خواهید ساخت. قدم‌به‌قدم می‌توانید با فراگیری مهارت‌های مبارزه‌ای نینجاها، نیروهای تاریک در حال تولد در شهر منهتن را شناسایی و آنان را از بین ببرید.

اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های گروهی و سوم شخص هستید تجربه این بازی پیشنهاد ماست.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد علی

    مهمان

    سلام من این بازی رو ۲ بار تو دوتا دی وی دی جدا گانه نصب کردم هر وقت تو کنیول می زارم می نویسه پشتیبانی نمی شود میشه کمک کنید

    پاسخ دهید