دانلود بازی Alan Wake برای ایکس باکس 360
دانلود بازی Alan Wake برای ایکس باکس 360 پارسی گیم

دانلود بازی Alan Wake برای XBOX 360

پارسی گیم 2 اسفند 1395 4 دیدگاه
7,902 بازدید

دانلود بازی Alan Wake برای ایکس باکس 360

اکثر گیمر های کهنه‌کار با بازی Max Payne آشنایی دارند بازی‌ای که با گیم پلی‌ای روان ، داستانی درگیر کننده و اتمسفری زیبا گیمر ها را مجذوب خود می‌کرد، سازندگان بازی Max Payne یعنی Remedy این بار دست به ساخت بازی‌ای در سبک ترسناک و رازآلود زده‌اند. بازی Alan Wake توسط شرکت Remedy ساخته‌شده و وظیفه‌ی انتشار آن بر عهده‌ی شرکت مایکروسافت بوده است.

بازی Alan Wake داستانی تاریک و بسیار رازآلود دارد و حول محور شخصیتی به نام Alan Wake می‌چرخد، او شخصیت اصلی بازی و یک نویسنده‌ی بسیار محبوب در بازی است که روزی متوجه یک سری کابوس‌های شبانه و .. می‌شود که در زندگی شخصی او تأثیر گذاشته است. برای حل این مشکل او و همسر خود تصمیم می‌گیرند تا به شهر کوچکی رفته و در آنجا زندگی کنند اما زمان شب فرامی‌رسد و شاهد اتفاقاتی بسیار تاریک و رازآلود هستیم. در طول بازی، داستان Alan Wake مخاطبان را کنجکاو و به ادامه بازی تشویق می‌کند. داستان بازی بسیار پیچیده است و دارای حفره‌های زیادی است که ممکن است تا انتهای بازی پاسخ آن‌ها را نیابید اما بدون شک داستان Alan Wake یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود که به‌خوبی با گیم پلی مخلوط شده و بسیار جذاب است. شخصیت‌پردازی و دیالوگ‌ها نیز بسیار خوب کارشده و هرکدام از کاراکترها زنده به نظر می‌آیند و رفتار آن‌ها طبیعی است.

بازی Alan Wake در اصل یک شوتر سوم شخص و ترسناک است که به‌خوبی با داستان مخلوط شده و شما برای از بین بردن دشمنان خود به یک منبع نور مانند چراغ‌قوه احتیاج خواهید داشت چراکه دشمنان شما با تاریکی ترکیب‌شده‌اند. بیشتر گیم پلی بازی در شب رخ می دهد و تاریکی دشمن اصلی شماست. مراحل بازی تاریک بوده و حس ترس را به گیمر القا می‌کند و طراحی مراحل نیز بسیار خوب انجام‌شده‌اند همچنین در بازی سلاح‌های متنوعی در اختیاردارید مانند انواع کلت های کمری و شاتگان که هرکدام آسیب متفاوتی وارد می‌کند اما سلاح اصلی شما چراغ‌قوه است، برای از بین بردن دشمنان ، اول باید هاله تاریکی را از آن‌ها برداشته و بعد به جسم آن‌ها شلیک کنید. تجهیزات متفاوتی نیز برای از بین بردن دشمنان وجود خواهد داشت که هرکدام استفاده‌های خاص خود را دارند مانند Flare که برای رد شده از بین دشمنان ضروری است. در کل، گیم پلی بازی لذت‌بخش است و تجربه‌ی جدیدی به مخاطب ارائه می‌دهد.

در آخر، بازی Alan Wake را می‌توان یک بازی داستان محور دانست که توانسته داستان و گیم پلی خود را به‌خوبی باهم ترکیب کند و تجربه‌ی جالبی ارائه دهد، این بازی به طرفداران ژانر ترسناک و رازآلود پیشنهاد می‌شود.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Mehrshad

    مهمان

    این فایل هارو بعد از اکسترکت چگونه روی ایکس باکس جیتگ بریزم یکی از فایل های اصلی روی فلش ریخته نمیشود.باتشکر از پارسی گیم.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      amir در پاسخ به Mehrshad

      مهمان

      با ISO2GOD اکسترکتش کن رو یه فلشی که قبلا برا اکس باکست کانفیگور شده

  • Avatar

    ایجی گارلند

    مهمان

    سلام ممنون بابت این بازی خیلی دنبالش گشتم برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ لطفا اگه میشه بازیهای GTA IV
    Call of Duty Black Ops1 – Call of Duty Black Ops2 – Resident Evil 5: Gold Editon و
    The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn هم بذارید توی سایت تون برای دانلود البته برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰

    خدانگهدار

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ایجی گارلند

      نویسنده

      سلام دوست عزیز چشم در لیست بازی هامون قرار میگیره