پارسی گیم

دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3

پارسی گیم 22 دی 1395 17 دیدگاه
28,977 بازدید

دانلود بازی Resident Evil 6 برای پلی استیشن 3

Resident Evil 6، برخلاف چیزی که گیمر های کهنه‌کار از یک Resident Evil انتظار داشتند. نسخه‌ی ششم از این سری، بیشتر به یک بازی اکشن تبدیل‌شده بود تا یک بازی ترسناک! حس ترس در این نسخه، تا حدودی از بین رفته بود. کپکام زمان معرفی بازی، اعلام کرد که بازی RE6 قرار است سوپرازی بزرگ، ترسناک‌تر و اکشن تر از همیشه باشد. بااینکه Capcom به قول خود در مورد اکشن تر» بودن، عمل کرد؛ اما بازی، ترسناک‌تر نشده بود بلکه درزمینهٔ ی ترس، Resident Evil 6 نسبت به نسخه‌های قبلی با افت شدیدی روبه‌رو شده بود.

داستان بازی حول 3 شخصیت اصلی می‌چرخد که هرکدام اهداف متفاوتی دارند. Chris و Leon را که از Resident Evil های قبلی می‌شناسید. این بار هردوی آن‌ها قابل بازی خواهند بود. همچنین یک شخصیت جدید به اسم Jake نیز به بازی اضافه‌شده است. شما در طول بازی با کات سین‌های زیادی روبه‌رو می‌شوید. البته داشتن کات سین‌های زیاد بد نیست و در بازی‌هایی همچون Metal Gear Solid کات سین‌های زیادی دیده می‌شود. هدف شرکت سازنده‌ی بازی یعنی Capcom از این امر، سینمایی‌تر کردن بازی است؛ که می‌توان گفت در آن خوب عمل کرده. به همراه صداگذاری فوق‌العاده و حرفه‌ای شخصیت‌های بازی، این کات سین‌ها می‌تواند شما را غرق در داستان کنند.
همان‌طور که گفته شد، بازی 3 شخصیت اصلی دارد. هرکدام از این شخصیت‌ها مراحل داستانی متفاوتی با یکدیگر دارند. هر خط داستانی از بازی به‌طور میانگین 8 ساعت به طول می‌انجامد. بازی آن‌چنان ترسناک نیست؛ اما بین این مراحل، ترسناک‌ترین و تاریک‌ترین مراحل بازی مربوط به Leon می‌شود. ولی در مأموریت‌های Chris این موضوع دقیقه برعکس است. بعضی از دشمنان بازی از حالت زامبی گونه و ترسناک خارج‌شده‌اند. برای مثال بعضی از دشمنان کت‌شلوار دارند و خونی بر روی آن‌ها دیده نمی‌شود. همچنین به نظر می‌رسد آن‌ها علاقه‌ی زیادی به گوشت انسان ندارند. همان‌طور آن‌ها قادر به استفاده از سلاح‌های گرم هستند. این موضوع در RE6 مشکلی بزرگ است و اکثر طرفداران سرسخت این سری را ناامید کرده. باس فایت های بازی خوب طراحی‌شده‌اند و هیولاهای زیادی در بازی دیده می‌شوند اما عمق لازم برای رقابت با هیولاهای نسخه‌های قبلی را ندارند.

حرف‌های زیادی برای گفتن در مورد گیم پلی بازی است. RE6 نسبت به نسخه‌های قبلی اکشن تر شده. تمامی شخصیت‌ها سریع‌تر و پرانرژی‌تر هستند. همچنین چندین حرکت جدید به بازی اضافه‌شده. شما در طول بازی با دشمنان زیادی روبه‌رو خواهید شد بعضی از آن‌ها بسیار معمولی طراحی‌شده‌اند اما بعضی دیگر که تعداد آن‌ها چندان زیاد نیست؛ مانند نسخه‌های قبل بازی، حس ترس را به مخاطب خودالقا می‌کنند. باس فایت پایانی و سرسخت مأموریت‌های Jake می‌تواند مثال خوبی باشد. البته طراحی بیشتر دشمنان بسیار بی‌روح و احمقانه‌اند که شما با دیدن آن‌ها از خود می‌پرسید که آیا واقعاً این بازی یک Resident Evil است؟
جدا از این مشکلات، بار اکشن بازی زیاد است و طرفداران بازی‌های اکشن را راضی می‌کند. در بازی، سلاح‌های زیادی وجود دارد که شامل سلاح‌های کلاسیک Resident Evil هم می‌شود؛ اما انتظار ترسناک بودن را در این نسخه نداشته باشید. بازی در درجه‌ی سختی Medium آن‌چنان سخت نیست. اگر به دنبال چالش هستید می‌توانید درجه سختی بالاتری را انتخاب کنید. همچنین مهمات در همه جای بازی پیدا می‌شود و تا انتهای بازی مشکل خاصی در مقدار مهمات خود ندارید.
همانند نسخه‌ی قبلی، در RE6 نیز بخش Co-Op دونفره وجود دارد و می‌توانید با یکی از دوستان خود به بازی بپردازید.
جلوه‌های بصری بازی، خوب کارشده‌اند اما در بعضی از صحنه‌های شلوغ، افت فریم آزاردهنده‌ای می‌توان مشاهده کرد. تکسچر ها نیز در بعضی از مکان‌ها بی‌کیفیت هستند. اتمسفر تاریک در بعضی از مراحل بازی حس ناخوشایندی به شما می‌دهند. مکان‌های روشن نیز در بازی دیده می‌شود؛ اما طراحی آن‌چنانی‌ای ندارند و بسیار معمولی کارشده است.

در آخر، این نسخه از Resident Evil را نمی‌توان یک بازی ترسناک خواند. بااین‌حال داستان پیچیده و درگیر کننده، همچنین گیم پلی اکشن بازی سرگرم‌کننده است و می‌تواند چندین ساعت شمارا سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

قابل اجرا بر روی Frimware – CFW 4.46

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    ابراهیم

    مهمان

    خواهش میکنم یه کا بلد بیا ایتا روبیکا واتساب بهم کمک کنه چطور بازی رو از طریق هارد اکسترنال بریزم و روی پلی۳ اجراش کنم خواهش میکنم کمکم کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ارشیا

    مهمان

    ممنون از سایت شما
    من الان دارم دانلود میکنم امیدوارم بازی اجرا بشه
    ولی نمیدونم براچی بازی اسپایدر من برام اجرا نشد در حالی که دوبار دانلودش کردم
    ولی بازی های دیگه اجرا شد مثل Injustice ، لگو و . . .
    لطفا بازی هالک و ایرون من را برای PS3 بزارید

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه