پارسی گیم

پارسی گیم لباس نو به تن کرد

پارسی گیم 18 دی 1395 2 دیدگاه
1,153 بازدید

امروز پارسی گیم رنگ و بوی تازه به خود گرفته و در طراحی و چیدمان المان‌‌ها در نسخه جدید پارسی گیم تلاش شده تا تغییرات اساسی ایجاد شود و تمامی بخش‌ها به صورت منظم و مرتب چیده شود. نسخه جدید پارسی گیم بر اساس فناوری Responsive پیاده‌سازی شده و ازاین‌رو در ابزارهای مختلف به شکل متفاوت و البته بهینه‌شده برای آن ابزار خاص نمایش داده می‌شود. این بدین معناست که اگر با تلفن هوشمند، تبلت، یا کامپیوترهای بزرگ و کوچک از پارسی گیم بازدید کنید با چهره‌ای متفاوت روبرو خواهید شد.

در سیستم جدید پارسی گیم بخش‌های متنوع و جذابی اضافه‌شده‌اند که می‌توان به‌اضافه شدن بخش گیم پلاس، مورد انتظارترین بازی‌ها و همچنین دانلود جدیدترین انیمیشن های روز دنیا اشاره کرد. بخش ویدئو نیز طراحی خاص و ویژه‌ای به خود گرفته و با یکی از حرفه‌ای‌ترین و درر عین حال جذاب‌ترین بخش‌های سایت همراه هستیم. بخش خبرنامه ایمیلی و پیامکی نیز به سایت اضافه‌شده است که با استفاده از آن می‌توانید جدیدترین مطالب سایت را زودتر از همه در ایمیل خود دریافت کنید. علاوه بر طراحی منعطف، سعی کردیم که استفاده تصاویر حجیم را به کمترین میزان برسانیم تا سرعت بارگذاری سایت به کمترین حد خود برسد.

ما در پارسی گیم قصد داریم با قرار دادن لینک‌های دانلود جدیدترین بازی‌های روز مخصوص تمامی پلتفرم‌ها، جدیدترین تریلر بازی‌ها، راهنمای قدم‌به‌قدم عناوین جدید و رفع مشکلات کاربران و بخش‌های متنوع دیگر، تمامی مباحثی که بعد از جست‌وجوی شما برای یک عنوان موردعلاقه‌تان، همه را در یک مرجع جمع‌آوری کنیم.

از شما کاربران عزیز تقاضا داریم پیشنهاد، نظرات و انتقادات خود را برای ما ارسال کنید تا بتوانیم با رفع و الگو قرار دادن آن‌ها بیش‌ازپیش پارسی گیم را به بهترین شکل برای شما عزیزان آماده کنیم.

بخش های اضافه شده به سایت:

  1. تریلر و ویدئوها
  2. گیم پلاس [ 5 بازی برتر هر ماه ]
  3. برترین بازی های موبایل
  4. دانلود جدیدترین انیمیشن های روز

1

2

3

4

5

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سلام سایت عالی شده هم سرعتش خوبه هم طراحی و صد البته بخش های ویژه ی سایت … ممنون از شما

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علیرضا

      نویسنده

      سلام سپاس از توجه شما