دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX 360,دانلود بازی Dead Space 3 برای ایکس باکس 360, دانلود بازی فضای مرده 3 برای ایکس باکس 360 ریجن فری xbox 360
دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX 360,دانلود بازی Dead Space 3 برای ایکس باکس 360, دانلود بازی فضای مرده 3 برای ایکس باکس 360 ریجن فری xbox 360 پارسی گیم

دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX 360

پارسی گیم 2 دی 1395 6 دیدگاه
9,308 بازدید

دانلود بازی Dead Space 3 برای ایکس باکس 360

بدون شک سری بازی‌های Dead Space یکی از بهترین بازی‌های ترسناک-علمی تخیلی صنعت گیم است. زمانی که نسخه‌ی اول بازی منتشر شد توجه بسیاری از بازیکنان و منتقدان را جلب کرده و نمرات بسیار خوبی از اکثر سایت‌های نام‌آشنای گیمینگ دریافت کرد. همچنین گیمر ها نیز از این بازی بسیار راضی بودند. خشونت و ترس در Dead Space حدومرزی نداشت، تمامی مناطق بازی بسیار تاریک و دلهره‌آور بودند حتی گیم پلی بازی بسیار اعتیادآور و لذت‌بخش بود. جدا از یک سری مشکلات، بازی از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار بود که در زمان عرضه، بازی‌های کمی از این ویژگی‌ها برخوردار بودند. تمامی این‌ها دلیل انتظارات بالای طرفداران از نسخه‌ی بعدی بازی شد. و بالاخره بازی Dead Space 2 منتشر شد و توانست به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کند و طرفداران را کاملاً راضی کرد. حال EA باعرضه‌ی نسخه‌ی سوم بازی یعنی Dead Space 3 قصد دارد تا موفقیت شماره‌های قبلی را تکرار کند.

پس از پایان نسخه‌ی دوم، ما دوباره کنترل “ایزاک کلارک” شخصیت اصلی بازی‌های قبلی را به دست گرفته و قصد در نابود کردن “مارکر” و “نکرومورف ها” داریم. غیر از “نکرومورف ها” این بار با دشمنان جدیدی در اوایل بازی آشنا می‌شویم. “Soreveign”، آن‌ها بشریت را تحت کنترل خوددارند و در اوایل بازی مجبور به درگیری با آن‌ها می‌شوید. در طول بازی متوجه خیلی از رازها و اسرار بازی می‌شوید همچنین شخصیت‌های فرعی این بار نقش مهم‌تری در داستان ایفا می‌کنند. داستان بازی بسیار پیچیده است و سؤالاتی که از خود در طول بازی می‌پرسید بسیار زیاد است. این حفره‌ها در طول بازی کم‌کم پر می‌شوند اما بعضی از سؤالات تا انتهای بازی بی‌جواب می‌مانند. تنها مشکل بخش داستانی روایت آن است. روایت داستان در نسخه‌ی اول و دوم بازی باعث وحشت و دلهره درون شما می‌شد همراه باگیم پلی ترکیب‌شده و ناخودآگاه بدن شما آدرنالین ترشح می‌کرد. اما در این نسخه، آن حس قبلی از بین رفته است همچنین وجود بخش CO-OP یکی از دلایل کاهش ترس در بازی‌های رایانه‌ای است که در Dead Space 3 وجود دارد. یکی دیگر از مشکلات بازی، شخصیت‌پردازی برخی از کاراکترها است. آن‌ها بسیار خشک هستند و دیالوگ‌ها نیز چندان جالب و مناسب نیست. بااینکه داستان بازی از برخی مشکلات بزرگ رنج می‌برد اما همچنان پیچیده و درگیر کننده است.

چیزی که واقعاً در Dead Space می‌درخشید گیم پلی بازی بود. نسخه‌ی سوم نیز از همان فرمول قبلی در گیم پلی تبعیت می‌کند. و مبارزات بازی به همان شکل قبلی هستند شاید با خود فکر کنید بازی بعد از مدتی خسته‌کننده می‌شود اما در اشتباه هستید در Dead Space 3 آیتم‌های متنوع بسیار زیادی می‌توانید پیدا کنید همچنین می‌توانید سلاح‌های زیادی بسازید که همگی با یکدیگر متفاوت هستند حتی زره خود را نیز آپگرید کنید. محتویات زیادی به گیم پلی اضافه‌شده که شمارا هیجان‌زده می‌کنند. اما گیم پلی نیز مشکلات خاص خود را دارد. یکی از این مشکلات آسان بودن بازی است. شما به درگیری‌های زیادی در طول بازی برنمی‌خورید و اغلب آن‌ها بسیار راحت می‌باشند که فقط با نابودی چند “نکرومورف” تمام می‌شود. اگر خواهان چالش هستید به شما پیشنهاد می‌شود درجه سختی بالاتری را انتخاب کنید تا از گیم پلی بازی لذت کامل را ببرید. دشمنان بازی کمی تکراری شده‌اند اما همچنان قطعه‌قطعه کردن آن‌ها بسیار لذت‌بخش و درعین‌حال خشونت‌آمیز است. بااینکه بازی توانسته اتمسفر ترسناک خود را حفظ کند. اما دیگر آن حس ترس قبلی را به مخاطبان خود القا نمی‌کند. در کل گیم پلی بازی آن‌چنان‌که باید ترسناک نیست اما خشونت همچنان در بازی پابرجاست همچنین گیم پلی بسیار اکشن و هیجان‌انگیز است.

در آخر بازی 3 Dead Space با وجود مشکلات ریزودرشتی که دارد می‌تواند برای طرفداران این سبک، بازی لذت بخشی باشد و بخش داستانی شما را به مدت دوازده الی پانزده ساعت سرگرم می‌کند.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 14.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    از سایت شما فوق العاده راضی هستم من خودم تازه ایکس باکس360گرفتم اولین بارمه که بازی دانلود میکنم وهیلی از سایت عالیتون سپاسگذارم تشکر فراوان از سایت خویتون.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Aydin

    مهمان

    سلام ببخشید من یدونه از بازی های شما رو دانلود کردم به صورت کامل میخوام استخراج کردم زدم به فلش ولی ایکس باکسم تشخیصش نداد تو اینترنتم که دنبالش گشتم گفت باید یه نرمافزار تو ایکس باکستون نصب کنین و از این حرفا الانم میخوام این بازی رو دان کنم قبل اون میشه یه توضیح بدید بعد زدن به فلش چه مراحلی باید طی بشه ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    tofigh

    مهمان

    میخواستم بدونم این نسخه قابلیت بازی با کینتک رو داراست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به tofigh

      نویسنده

      سلام دوست عزیز
      بله با کینکت هم اجرا میشه.

  • Avatar

    علی

    مهمان

    لطفا بازی های Mortal Kombat vs. DC Universe – Mortal Kombat2011 و
    Mortal Kombat: Komplete Edition را برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ بذارید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      نویسنده

      سلام علی عزیز
      لطفا اسپم ندید برای این مورد از بخش ” درخواست دانلود بازی ” درخواستتون را ارسال کنید.
      تشکر