دانلود بازی Uncharted The Nathan Drake Collection برای PS4, دانلود بازی Uncharted The Nathan Drake Collection برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن
دانلود بازی Uncharted The Nathan Drake Collection برای PS4, دانلود بازی Uncharted The Nathan Drake Collection برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن پارسی گیم

دانلود بازی Uncharted The Nathan Drake Collection برای PS4

پارسی گیم 4 مهر 1395 24 دیدگاه
17,598 بازدید

دانلود بازی Uncharted The Nathan Drake Collection برای پلی استیشن 4 + آپدیت ها

اگر شما گیمر باشید و سری بازی‌های انچارتد را بازی نکرده باشید بدون شک لحظات نابی را از دست داده‌اید. البته هنوز وقت دارید تا این سری خیلی خوب و انحصاری کنسول پلی‌استیشن را بازی کنید، چراکه شرکت Bluepoint Games این کار را برای شما کرده و هر سه نسخه‌ی قبلی این بازی که شامل انچارتد یک تا سه است در یک پک انحصاری با نام Uncharted: The Nathan Drake Collection منتشر کرده است.

شرکت سازنده بازی Naughty Dog با که ساخت بازی کرش برای ما معروف و شناخته‌شده است، در سال 2007 دست به ساخت بازی جدیدی به نام انچارتد زد تا هم برای خودش و هم بازیکنان تغییر بزرگی ایجاد کند. که البته شاید در سری اول خیلی موفق نبود ولی مطمئناً تغییر خیلی زیادی در دنیای بازی‌های ما ایجاد کرد گرچه با ادامه همین سری و در انچارتد دو موفق شد و هم در گرافیک و صدا موفق‌تر عمل کرد و شرکت Naughty Dog از خلق اثرش راضی شد.

حال شرکت Bluepoint برای یکی کردن این سه سری افسانه‌ای زحمت زیادی کشیدند که البته شاید شما فکر کنید که اصلاً کاری نکرده است و فقط سه بازی را در یک کاور جدید ارائه داده است، اما این‌طور نیست. شرکت بلوپینت تمام مشکلات و ضعف‌های کارهای قبلی را از بین برده است. برای مثال اگر شما سه سری قبل را بازی کرده باشید، حتماً با مشکل هدف‌گیری یا ضعف اولیه گرافیکی در جابه‌جایی‌ها مواجه شده‌اید که این اشکالات دیگر در این سری سه‌گانه وجود ندارد کار این شرکت فقط به اینجا ختم نمی‌شود. افزایش گرافیک بازی یا هماهنگی دقیق بازی‌های سه‌گانه باهم یکی دیگر از کارهای این شرکت بوده که باعث شده این بازی بسیار زیبا از قبل هم جذاب‌تر و زیباتر شود. بازی در سری‌های پیشین مشکل در پرتاب نارنجک یا کمی عدم هماهنگی در بین نسخه‌ها داشت که البته طرفداران بازی به دلیل گیم پلی بسیار زیبا یا گرافیک عالی از این موضوع چشم‌پوشی ولی خوشبختانه دیگر در این پک شاهد این موضوع نخواهیم بود.

از گرافیک بازی هم هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. در طول بازی شما می‌توانید خیلی دقیق هر جسمی رو برسی کنید و با دقت خیلی بالایی زیر و روش کنید که البته کار توصیه‌شده‌ای نیست .شما آن‌قدر درگیر در حل معماها و فرار از دست افراد مختلف هستید که شاید فقط موفق شوید هر صحنه یا محیط رو یک‌بار ببینید ولی برای همان یک‌بار دیدن پیشنهاد می‌کنم خیلی با دقت به جزئیات نگاه کنید تا متوجه سختی‌های زیادی Naughty Dog کشیده برای ساخت این عنوان شوید. معماهای این بازی به شکل بسیار زیبایی طراحی و ساخته‌شده‌اند که در همان نگاه‌های اول غیرقابل‌حل هستند اما وقتی حل شد، شما را برای حل معمای بعدی مشتاق‌تر هم می‌کند و شما خیلی سریع به‌سوی مراحل بعدی می‌روید.

گیم پلی بازی هم که از نقاط خیلی مجهول و نامعلوم شروع خواهد شد و اگر بخواهیم به عقب‌تر و داخل بازی برگردیم از بچگی شخصیت نیتن و ماجراجویی‌هایش و از دزدی و مسائل شروع می‌شود و این مسئله شما را از صفر تا صد داستان بازی رو باخبر می‌سازد. و اما در آخر اگر هنوز این سری افسانه‌ای و عالی رو بازی نکردید پس هرچه سریع‌تر به سراغ این بازی رفته و آن را تجربه کنید.

هم اکنون می‌توانید این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 42.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام خسته نباشید.. بازی رو دستگاه کپی خور اجرا میشه؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    بنیامین

    مهمان

    سلام این دیتا رو روی اکانت هکی هم میشه انتقال داد؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بنیامین

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    اکبر

    مهمان

    سلام فایل نصبی هکیه یا ارجینال؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به اکبر

      پشتیبانی

      سلام
      هکی نیست

  • Avatar

    حسین

    مهمان

    آیا از سرور سایته ، یعنی نیم بها هست ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      بله نیم بهاست

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه