دانلود بازی Running Gods برای PC, دانلود بازی Running Gods برای کامپیوتر, سیستم مورد نیاز بازی Running Gods, دانلود بازی Running Gods با لینک مستقیم
دانلود بازی Running Gods برای PC, دانلود بازی Running Gods برای کامپیوتر, سیستم مورد نیاز بازی Running Gods, دانلود بازی Running Gods با لینک مستقیم پارسی گیم

دانلود بازی Running Gods برای PC

پارسی گیم 4 مهر 1395 بدون دیدگاه
4,553 بازدید

دانلود بازی Running Gods برای کامپیوتر

اگر بازی نام آشنا و خاطره‌انگیز Rayman را بازی کرده باشید می‌دانید که بازی Running Gods در چه نوع سبکی است. این بازی که توسط استدیو مستقل و تازه‌کار Midnight Games EIRL ساخته‌شده دارای ظاهری دقیقاً شبیه به بازی‌های Rayman است اما کمی با این بازی محبوب فرق دارد. با توجه به اینکه استدیو سازنده، مستقل است و بازی Running Gods اولین بازی این استدیو است که راه خود را به شبکه استیم باز می‌کند سبک بازی بسیار خوب پیاده شده و گیم پلی بسیار لذت‌بخش است.

داستان بازی درباره‌ی خدایان باستان است که قدرت‌های آن‌ها به دلیلی دزدیده‌شده و شما در ابتدای بازی با انتخاب خدای موردنظر باید از موانع و تله‌ها همچنین بلاهای طبیعی جان سالم به دربرده و هر مرحله را به پایان برسانید. همان‌طور که می‌بینید بازی ازلحاظ داستانی چیز خاصی برای گفتن ندارد و داستان در این بازی فقط برای پیشبرد بازی است.

گرافیک بازی نیز در حد یک بازی دوبعدی و کارتونی زیباست و از رنگ پردازی و گرافیک هنری خوبی برخوردار است. برای بازی کردن نیز شما به سیستم قوی احتیاج نخواهید داشت و بازی تا حدودی بهینه‌شده است اما انتظار گرافیکی همانند Rayman Origins را نداشته باشید.

گیم پلی بازی، در بخش چندنفره بسیار جالب است شما می‌توانید تله بکارید یا دوستان خود را با بلاهای طبیعی از بین ببرید یا اینکه از آن‌ها فرار کنید. بازی دارای 28 مرحله دارد که این مراحل در 7 دنیا و تم متفاوت هستند که شما را در طول بازی خسته نکنند. برای انجام بازی چندنفره حتماً به 2 تا 4 دسته اکس باکس نیاز خواهید داشت. بازی 7 خدا دارد که همگی دارای قدرتی مخصوص به خود هستند. گیم پلی بازی شاید در بلندمدت خسته‌کننده و تکراری شود اما در چند ساعت اول بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است. بازی کردن با دوستان خود نیز بسیار سرگرم‌کننده است. همچنین بازی در بخش Co-Op ،تا چهار نفر پشتیبانی می‌کند. بازی کردن با دوستان خود، لذت بازی را چند برابر می‌کند.

در آخر، شاید بازی Running Gods کمی ناامیدکننده و کوتاه باشد اما در بخش چندنفره این بازی می‌تواند برای چندین ساعت شما و دوستان خود را سرگرم کند گرچه نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3-2100 (3.1 GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce G405
Storage: 1400 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel core i3-4150 (3.5 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 750ti
Storage: 1400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.