دانلود بازی Madden NFL 17 برای PS3, دانلود بازی Madden NFL 17 برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3, دانلود بازی Madden NFL 17
دانلود بازی Madden NFL 17 برای PS3, دانلود بازی Madden NFL 17 برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3, دانلود بازی Madden NFL 17 پارسی گیم

دانلود بازی Madden NFL 17 برای PS3

پارسی گیم 29 شهریور 1395 بدون دیدگاه
3,287 بازدید

دانلود بازی Madden NFL 17 برای پلی استیشن 3

فوتبال آمریکایی، این ورزش در کشوری مانند ایران طرفداران زیادی ندارد اما این دلیل نمی‌شود گیمر های ایرانی نیز نتوانند با این بازی ارتباط برقرار کنند. خوشبختانه ما بازی‌های زیادی در سبک ورزشی می‌بینیم در میان این بازی‌ها PES و FIFA جزو پرطرفدارترین‌ها هستند که هر دو درباره‌ی فوتبال است بهتر است کمی تنوع داده و به دنبال بازی‌هایی مثل Madden NFL و NBA نیز باشیم و ممکن است بازی کردن عنوان Madden NFL برای شما جذاب باشد.

EA Tiburon درزمینهٔ ی ورزشی کارنامه‌ی خوبی دارد و هرساله نسخه‌ی جدید Madden NFL را برای طرفداران خودساخته و شرکت نام‌آشنای EA Sports آن را عرضه می‌کند. جالب است بدانید دوران طلایی و تکرار نشدنی این سری بازی را می‌توان در سال‌های 2003 و 2004 برای کنسول PS2 مشاهده کرد که متای آن‌ها در این کنسول 95 از 100 است. البته این نسخه از بازی نیز از متای خوبی برخوردار است.

همانند نسخه‌های قبلی بازی انیمیشن‌ها و حرکاتی که در بازی می‌توانید انجام دهید بسیار زیاد هستند و حتی در این نسخه بهبود زیادی یافته‌اند در حین انجام هر حرکت یک مینی گیم کوتاه ظاهر می‌شود و با فشار دادن دکمه درست می‌توانید آن حرکت را انجام دهید این سیستم در بازی‌های ورزشی به ندرت دیده‌شده است و در این بازی بسیار لذت‌بخش و جالب است و حتی اگر تکراری شود بازهم از آن لذت خواهید برد. در نسخه‌های قبلی بازی از هوش مصنوعی خوبی برخوردار نبود به ویژه حمله تیم روبه‌رو و دفاع تیم خودی بسیار ضعیف بود و باعث عدم توازن در دفاع و حمله می‌شد. همچنین شما نمی‌توانستید به هیچ‌کدام از یارانتان اعتماد کنید. در این نسخه هوش مصنوعی بازی پیشرفت بسیار زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی داشته است و بازی این بار از توازن خوبی بین دفاع و حمله‌ برخوردار است.

در زمینه‌ی بازیکنان نیز تیم سازنده تمامی ویژگی‌های بازیکنان تیم‌های مختلف  را جمع‌آوری کرده و همه‌ی بازیکنان از نظر سرعت ، چابکی ، قدرت ، دفاع و غیره با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند. طراحی صورت و بدن بازیکنان نیز بهتر از همیشه هستند. بااین‌حال در گیم پلی بازی بعضی  باگ‌های کوچک دیده می‌شود اما می‌توان آن‌ها را نا دیده گرفت. از مشکلات گیم پلی می‌توان به نبود سیستم Co-Op آنلاین اشاره کرد. جای خالی این سیستم در بازی به‌شدت احساس می‌شود. همچنین زمان لود شدن بعضی از مناطق بازی بیش‌ازحد بالا است. مناطق و زمین‌های بازی آن‌چنان وسعت یا جزئیاتی ندارند و لودینگ زیاد نشان‌دهنده‌ی بهینه‌ی نامطلوب بازی است.

در آخر بازی 17 Madden NFL پیشرفت زیادی نسبت به نسخه‌ی قبلی داشته اما هنوز راه زیادی در پیش دارد. این بازی می‌تواند برای طرفداران بازی‌های ورزشی بسیار هیجان‌انگیز و جالب باشد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

قابل اجرا بر روی Frimware – CFW 4.46

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.