دانلود بازی Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist برای PS3, دانلود بازی Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3
دانلود بازی Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist برای PS3, دانلود بازی Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3 پارسی گیم

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist برای PS3

پارسی گیم 20 شهریور 1395 7 دیدگاه
12,728 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist برای پلی استیشن 3

تاکنون شاهد انتشار عناوین مخفی‌کاری موفق بسیاری بوده‌ایم، که از جمله آن‌ها می‌توان به سری بازی‌های Splinter Cell اشاره کرد. جدیدترین نسخه این سری از بازی‌ها در سال 2013 منتشر و با بازخوردهای قابل قبولی از سوی منتقدین این حوزه و گیمرین روبرو شد. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که یک گروه تروریستی به نام Engineers به یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا حمله نظامی و در نهایت امنیت مردم این کشور را مختل می‌کنند. به گفته رهبر این گروه مادامی که آمریکا پایگاه‌های نظامی‌اش را از کشورهای خارجی خارج نکند این حملات ادامه خواهند داشت. رییس جمهور این کشور که یک زن میان‌سال است با این موضوع مخالف است، بنا بر این برای رسیدگی به این موضوع به سم فیشر و گروهش SMI مراجعه می‌کند. یکی از نقاط قوت بازی گیم پلی پر از تنوع آن است، آزادی عمل بسیار در گذراندن مراحل و امکانات بسیار دیگری چون اسلحه ها، لباس‌ها و… بسیار باعث هرچه روان‌تر شدن این بخش می‌شوند. شما می‌توانید یک مرحله را به چند روش بگذرانید، قبل از شروع هر مرحله اسلحه، لباس و… مختلفی خریداری کنید و به ارتقا وسایل خود بپردازید.

اما یکی از ایده‌های جاه‌طلبانه یوبی‌سافت که در این عنوان به خوبی هرچه تمام‌تر پیاده شد، دوگانگی زاویه دوربین در حالت چندنفره (مالتی پلیر) است. این بخش از بازی متشکل از دو گروه به نام‌های Spies و Mercs است که گیمر هایی که در گروه Spies قرار دارند همواره با سبک سوم شخص و گروه Mercs همواره با سبک اول شخص به بازی کردن می‌پردازند. به جز این‌ها مکانیزم‌ها و گیم پلی متنوعی‌ای نیز برای این بخش در نظر گرفته شده است. گرافیک بازی به لطف موتور بازی سازی آنریل انجین به بهترین شکل ممکن کار شده است، و عوامل مرتبط با این بخش چون نورپردازی، تکسچر گذاری، جزئیات بافت‌ها و… به هرچه زیباتر شدن آن می‌افزایند. تنها ایرادی که می‌توان از آن گرفت طراحی ضعیف برخی از بافت‌ها و سایه زنی‌ها است.

صدا گذاری Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist هم به خوبی انجام شده است، اریک جانسون وظیفه صدا پیشگی سم فیشر را بر عهده گرفته است که در پی این حس حال یک نظامی به خوبی به گیمر منتقل می‌شود. اما یکی از ایرادات بزرگی که در صدا گذاری این بازی به چشم می‌خورد، صدا پیشگی بسیار ضعیف شخصیت‌های فارسی زبان است که از یوبی‌سافت با این تجربه کاری بالا این انتظار نمی‌رفت. موسیقی‌هایی که در پس زمینه بازی پخش می‌شوند نیز به اقتضای مراحل به خوبی هرچه تمام‌تر انتخاب شده‌اند. این نسخه شاید نتوانست موفقیت نسخه‌های پیشین را تکرار کند، اما یک اثر درخشان است در کارنامه کاری یوبی‌سافت و این سری از بازی‌ها.

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 11.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

قابل اجرا بر روی Frimware – CFW 4.46

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    ATabak

    مهمان

    سلام ببخشید من این بازی رو نصب کردم از سایت دیگه قسمت اول تا وسطش رفت بعد پرید بیرون این که این مشکل رو نداره که؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    fakhr

    مهمان

    همه پارت ها دانلود شد بعد همه رو باید نصب کنم یا یکی کافیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Sam

    مهمان

    هیچی مشکل حل شد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Sam

    مهمان

    راه حل رفق مشکل error اول بازی چیه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Sam

      پشتیبانی

      متن ارور رو بگید

  • Avatar

    Pes gamer

    مهمان

    بازی برای من تو صفحه اولیه تو لودینگ میمونه
    بازی رو خودتون تست کردین؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Pes gamer

      پشتیبانی

      تمام بازیهای سایت تست شده و سالم هستند