دانلود بازی Frozen State برای PC,دانلود بازی Frozen State برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Frozen State, دانلود رایگان Frozen State با لینک مستقیم
دانلود بازی Frozen State برای PC,دانلود بازی Frozen State برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Frozen State, دانلود رایگان Frozen State با لینک مستقیم پارسی گیم

دانلود بازی Frozen State برای PC

پارسی گیم 18 شهریور 1395 1 دیدگاه
13,496 بازدید

دانلود بازی Frozen State برای کامپیوتر

اين بازي در سبك ماجراجويي-اكشن توسط استدیو Flox Studios Ltd ساخته و منتشرشده است. اين بازي براي پلتفرم‌های تلفن‌های همراه و كامپيوتر ارائه‌شده و هم‌اکنون در دسترس است. داستان بازي در مورد شيوع بيماري عجيب در بين مردم شهر duge 40 واقع در سيبري رخ می دهد و افراد حاضر در شهر را، به موجوداتي از دل تاريكي كه رحمي ندارند تبديل می‌کند. هنوز كسي از رازها و بيماري اين شهر باخبر نشده است و شما هم بدون دانستن اين موضوع وارد اين شهر می‌شوید.هنگام ورود شما افراد شهر به شما حمله‌ور می‌شوند و هدفي به‌جز نابودي شما در سر ندارند اما اين تازه يكي از مشكلاتي است كه بايد با آن دست‌وپنجه نرم كنيد؛ نكته بعدي هواي سرد و خشك منطقه سيبري است كه اگر كمي بی‌دقتی كنيد شما را به كشتن خواهد داد. شما براي آغاز بازي می‌توانید از بين سه شخصيت كه هرکدام توانايي و تجهيزات ویژه‌ای دارند يكي را انتخاب و بازي را آغاز كنيد.

گيم پلي بازي به نحوي ابتداي است كه شما به راحتي می‌توانید از آن خسته و نااميد شويد. جستجو در هر منطقه تنها با نقشه‌ای مانند صفحه شطرنج انجام می‌شود كه بعد از جست‌وجو در هر يك از خانه‌های آن شما به بخش خروجي آن منطقه رفته و به نقشه موردنظر می‌روید و براي جست‌وجو در منطقه بعدي آماده می‌شوید.منوهای بازي هم به شكلي هستند كه گويي شما در حال تجربه ضعیف‌ترین بازي دنيا هستید.جدا از تمام اين موارد شما بايد حواستان به تجهيزاتتان باشد مخصوصاً مهمات و داروهای درماني چراکه به همين راحتي به دست نمی‌آیند و در صورت استفاده اشتباه از آن‌ها در طول بازي به مشكل خواهيد خورد. همچنين وجود مشكل در بخش دوربين اين عنوان شما را كمي اذيت خواهد كرد چراکه در بعضي مواقع ديد خوبي به شما نمی‌دهد و شما دچار مشكل می‌شوید.

مشكل در بخش كنترل شخصيت يكي ديگر از مشكلات اين بازي است و شما در زمان مواجه با دشمنان کاملاً متوجه آن خواهيد شد. تجهيزات موجود در بازي تنها به چند وسيله خاص محدود می‌شود و نبود تنوع در اين بخش نکته‌ای منفي محسوب می‌شود اما نبايد انتظار زيادي از اين عنوان کم‌حجم و ساده داشت و در برخي موارد عملكرد آن قابل‌قبول است.

گرافيك بازي قابل‌قبول نبوده و جزئيات خاصي در آن به چشم نمی‌خورد اما تنها نكنه عادي و خوب بازي طراحي دشمنان شما است كه به‌خوبی بر روي آن‌ها کارشده است.تمامي منطقه‌ها بازي شبيه به هم هستند و شما بايد هميشه در حال جست‌وجو باشيد كه مسئله‌ای كسل كنند به‌حساب می‌آید،اين موضوع زماني بدتر می‌شود كه دوربين بازي در بيشتر مواقع شما را محدود می‌کند.

در بخش موسيقي و صداگذاري شاهد اثر خاصي نخواهيد بود و به جز چند صداي عادي تنها صداي بوران و برف به گوش می‌خورد و در اين بخش هم اين عنوان ضعيف عملكرده است. در آخر اگر براي وقت خود ارزش قائل هستيد به سراغ اين عنوان نرويد چراکه قطعاً تجربه‌ای کسل‌کننده براي شما محسوب می‌شود.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista
Processor: 2.4 Ghz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 9800M GTS or Radeon HD 6770M
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or higher
Processor: 3.0 Ghz Quad Core CPU or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GT 650M or 750M (strongly recommended)
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    عقیل

    مهمان

    اینهمه تعریف کردید (الکی مثلا) …

    پس چرا گذاشتید واس دانلود؟

    دمتون گرم باز رو راست بودین . فدا مدا

    پاسخ دهید