دانلود بازی The Evil Within برای PS3, دانلود بازی The Evil Within برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3, دانلود بازی ترسناک
دانلود بازی The Evil Within برای PS3, دانلود بازی The Evil Within برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3, دانلود بازی ترسناک پارسی گیم

دانلود بازی The Evil Within برای PS3

پارسی گیم 16 شهریور 1395 17 دیدگاه
18,233 بازدید

دانلود بازی The Evil Within برای پلی استیشن 3

همگان شینجی میکامی را به عنوان یک کارگردان و بازی‌ساز خبره در سبک وحشت می‌شناسند، از نمونه کارهای او که اتفاقاً به عنوان یک تحول عظیم شناخته می‌شود می‌توان به سری بازی‌های رزیدنت اویل اشاره کرد. اما واقعیت امر این بود که پس از موفقیت خیره کننده نسخه چهارم رزیدنت اویل انتظارها از این سری آنقدر بالا رفت که دیگر هیچ گاه شاهد چنین موفقیتی نبودیم. میکامی با ارائه بازی جدید خود که تحت عنوان The Evil Within شناخته می‌شود باری دیگر سعی در القای دوباره همان حس ترسی که در رزیدنت اویل 4 تجربه‌اش کردیم را دارد. زمانی که این بازی معرفی شد خیلی عظیمی از گیمر ها و منتقدین امیدوار به تجربه یک ترس واقعی را در سر می‌پروراندند، ولی آیا میکامی موفق به انجام این کار شده است؟ آیا باز هم می‌توان تا سر حد مرگ در یک بازی ترسید؟

داستان بازی با یک ایده کلیشه‌ای شروع می‌شود، باز هم شورش در تیمارستان و این حرف‌ها… . سباستین و همکارانش در ایستگاه پلیس محلی پیغامی را با موضوع شورش در یک تیمارستان دریافت می‌کنند، برای همین برای بررسی این موضوع به سمت آن تیمارستان حرکت می‌کنند. از همان بدو رسیدن به تیمارستان جوی سنگین بر بازی حاکم می‌شود، سباستین و همکارش برای بررسی صحنه جرم پا تیمارستان می‌گذارند. از همان ابتدای ورود صحنه‌ای آزار دهنده نمایان می‌شود. جسدهای تکه‌تکه شده که روی هم افتاده‌اند و خون بسیار زیاد که بر در و دیوار و زمین پاشیده شده است. سباستین و همکارش به اتاق دوربین‌ها می‌روند تا بر همه جای ساختمان تسلط داشته باشند. اما چیزی که در دوربین مشاهده می‌کنند تا حد بسیاری عجیب است، چند پلیس که توسط یک فرد بیگانه و بد شکل در حال تکه‌تکه شدن است، سباستین سر خود را بر می‌گرداند و قاتل ترسناک بازی را می‌بیند، سپس همه جا تاریک می‌شود… . پس از مدتی سباستین چشمانش را باز می‌کند و به این دنیای وارونه نگاه می‌کند. کابوس تازه شروع شده است.

خوشبختانه روند داستان بازی محدود به محیط تیمارستان نمی‌شود و فقط در بخش اول بازی سر کارمان با تیمارستان است، داستان سریعاً خود را از شر تیمارستان رها می‌کند و پا به دنیای حقیقی می‌گذارد. دنیایی که مانند محل زندگی سباستین با ثبات و آرامش نیست. بوی خون در آن پیچیده است و ترس در آن بیداد می‌کند. البته داستان خالی از اشکال نیست و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را خارق‌العاده خطاب کرد. در طول بازی شاهد اشکالات بسیار در روند داستانی بازی بودیم که هر کدام به نوبه خود منجر به آزار گیمر می‌شدند، اما همه این اشکالات در پس روایت عالی‌اش محو می‌شوند و هیچ گاه از آن احساس خستگی نمی‌کنید. در کل داستان بازی در سطح خوبی قرار دارد.

گرافیک بازی از لحاظ هنری در جایگاه بسیار خوب قرار دارد، طراحی محیط‌های مختلف بازی به خصوص آن عمارت زیبا که به صورت کامل از قصر وینچستر الهام گرفته شده است بسیار دلهره آور و عاری از ترس‌های یک باره و مسخره هستند. طراحی تمامی مقاطع بازی به لطف شینجی میکامی به صورت هنرمندانه و بسیار دل‌چسب صورت گرفته است و هیچ‌گاه نمی‌توان یک مکان با عناصر تکراری و حوصله سربر در آن پیدا کرد. اما بر خلاف گرافیک هنری که در بهترین حالت ممکن قرار دارد، گرافیک فنی بسیار ضعیف کار شده است. متأسفانه میکامی و تیمش از لحاظ فنی به هیچ وجه خوب کار نکرده‌اند و در طول روند بازی شاهد مشکلات آزار دهنده بسیاری هستیم. از باگ‌های بسیار شدید گرفته تا بالا و پایین شدن مداوم فریم ریت تماماً تصدیق کننده این موضوع هستند.

گیم پلی بازی بر خلاف گرافیکش که در سطح خوبی قرار نداشت برای باری دیگر خبرگی میکامی را در این بخش به رخ همه کشید. به نظر می‌آید میکامی قصدش بازگشت به ریشه‌های رزدینت اویل 4 بوده است و اتفاقاً بسیار موفق هم ظاهر شده است. گیم پلی بازی بسیار مستحکم و غیر قابل پیش بینی است و کاملاً هدف بازی را پیش می‌برد. در بازی هم سلاح گرم و هم سلاح سرد برای مبارزه با دشمنان وجود دارد اما این توانایی خود شما و وجود سباستین در محیط‌های مختلف است که باعث می‌شود با یک گیم پلی جذاب و مبارزاتی از پیش تعریف نشده روبرو باشیم.

در طول روند بازی The Evil Within بهترین روش برای پیشبرد هدفتان و دوری از دشمن‌ها مخفی کاری است. اما در بسیاری از مواقع این روش عملاً پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود و باید با مبارزه و کشت و کشتار پیش بروید. البته گاهی وقت‌ها نیز تنها یک راه ممکن است: فرار! … . در بازی سلاح‌های زیز و درشت بسیاری قرار دارد اما در بسیاری از مواقع می‌توانید با کمی نگاه به دور و اطراف تله‌هایی را تعبیه کنید و بدون حتی هیچ گونه شلیکی دشمنانتان را از پا در بیاورید.

موسیقی بازی خارق‌العاده است! با توجه به مقطع بازی گاهی وحشتناک است گاهی دردناک، گاهی وحشتناک است گاهی ترسناک، در هر محیط لحظه و ثانیه موسیقی دقیقاً آن چیزی است که باید باشد و حس ترس را بیش از پیش به گیمر القا می‌کند. صدا پیشگی ها نیز به بهترین شکل ممکن صورت گرفته‌اند و حس واقعی را به همراه ادای درست کلمات به گیمر انتقال می‌دهند. صدا گذاری عناصر طبیعی نیز چون باد، باران، برخورد اشیا با یکدیگر، صدای پا و… همه و همه به خوبی هرچه تمام‌تر کار شده‌اند و جای هیچ گونه انتقادی از خود نمی‌گذارند.

شینجی میکامی با ارائه این بازی ثابت کرد سبک وحشت هیچ گاه از بین نخواهد رفت و همواره با یک ذهن خلاق می‌توان گیمر ها را تا سر حد مرگ ترساند. این بازی مطمئناً جانشین رزیدنت اویل 4 پس از 9 سال فاصله زمانی است. پس اگر به دنبال یک بازی فوق ترسناک می‌گردید حتماً این عنوان را تجربه کنید.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده و فوق ترسناک را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

قابل اجرا بر روی Frimware – CFW 4.46

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    احمد008

    مهمان

    سلام بی زحمت همه ی آپدیت بازی را بزارین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hasan

    مهمان

    سلام فرمت بازی pkg یا iso هست
    یا باید بصورت پوشه GAMES نصب کنم
    لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    سلام به همه دوستان عزیز
    تمامی فایل ها هیچ مشکلی ندارند فقط باید حواستون باشه که موقع دانلود کردن محل دانلود تون رو توسط آنتی ویروس اطمینان سازی کنید!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سید

    مهمان

    سلام .ممنون بخواطر سایت خوبتون
    من این بازی رو دانلود کردم اما تا مرحله3بیشتر جلو نمیره یعنی وقتی بخوام برم مرحله 4 لودینگ میشه بعد بر می گرده از اول
    مشکل چیه؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ashkan

    مهمان

    سلام پارت ها مشکل دارند اصلاح کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ashkan

      پشتیبانی

      سلام
      پارت های معیوب را Repair کنید

  • Avatar

    سهیل

    مهمان

    با سلام لطفا نسخه ی کامل بازی های زیر را برای کنسول ps3 قرار دهید

    Beyond: Two Souls—Uncharted 3—Heavy Rain—God of war 3—killzone 3—Serious Sam 3: BFE
    به سایت های دیگه اعتمادی نیست
    همچنین اموزش نصب بازی های ps3 هم قرار بدهید
    ممنون و مچکر از پارسی گیم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سهیل

      پشتیبانی

      سلام
      دوست عزیز در صورت امکان قرار داده میشه

  • Avatar

    سهیل

    مهمان

    با سلام لطفا طریقه ی نصب این بازی رو روی ps3 کپی خور نرم افزاری بگید.
    با تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سهیل

      پشتیبانی

      سلام
      یه اموزش برای قرار داده میشه

  • Avatar

    amirreza

    مهمان

    اقا ما داریم از سایت شما بازی دانلود میکنیم بازی.بازیی هایی مثل farcry 3 رایمن لجندس و the Evil within. بازی با فرمت بلوری و یا همون فیزیکی هست این نوع بازی ها ک باید توی هاردی با فرمت فت 32 ریخته بشه ریختم. البته من فلش دارم فلشمم سالمه. خلاصه وقتی وصل میکنم ب دستگاه نه ایکون بازی رو میاری ن هیچ چیز دیگه ای رو. ولی وقتی به قسمت ps3 root میرم تو اونجا قابل مشاهدست ولی نمیتونم بازی رو اجرا کنم ی راهنمایی کنید ما الکی حجممون نره واسه این خیلی ممنون.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amirreza

      نویسنده

      سلام امیررضا عزیز
      برای انتقال بازی های پلی استیشن 3 بسته به نوع هک سخت افزاری کنسولتون متفاوت هست. این مورد را داخل نت جست و جو کنید زودتر به نتیجه میرسید. همچنین دیتا هایی که داخل سایت قرار میگیره از منابع خارجی منتقل میشه و مشکلی از لحاظ دیتا نیست.

    • Avatar

      مبین فرجی در پاسخ به amirreza

      مهمان

      سلام چرا بعضی از بازی ها صدا ندارند

  • Avatar

    arash

    مهمان

    سلام دوست داریم این بازی رو دان کنیم ولی پارت دوم مشکل داره اگر اصلاح کنید ممنون میشیم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به arash

      نویسنده

      سلام ارش عزیز
      مشکل چی هست ؟

  • Avatar

    پژمان

    مهمان

    سلام خسته نباشید چرا حجم این بازی نصبت به نسخه pc کمتره؟ افت فریم داره؟ چیزیش حذف شده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پژمان

      نویسنده

      سلام پژمان عزیز
      خیر ربطی به این موضوع نداره پلتفرم ها متفاوت هست و طبیعی هست که نوع دیتای بازی هم متفاوت باشه.