دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3, دانلود بازی Far Cry 4 برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3,دانلود دیتای بازی فارکرای 4
دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3, دانلود بازی Far Cry 4 برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3,دانلود دیتای بازی فارکرای 4 پارسی گیم

دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3

پارسی گیم 14 شهریور 1395 5 دیدگاه
16,354 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Far Cry 4 برای پلی استیشن 3

Far Cry 3 مطمئناً اصلی‌ترین پرچم‌دار یوبی‌سافت در سال 2012 بود، ریتم سریع و هیجان، گرافیک عالی، داستان گیرا و… باعث شد این بازی در لیست بهترین‌های سال 2012 قرار گیرد. چهارمین نسخه این بازی نیز با توجه به موفقیت های سری پیشین دقیقاً همان درون مایه‌ای نسخه ی سوم را داشت. داستان بازی در سرزمینی خیالی به نام کیرات اتفاق می افتد که در گذشته خاندانی سلطنتی در آن حکومت می کرند، تا اینکه فردی به نام پاگان مین، با به راه انداختن جنگی بزرگ سلطنت را به نفع خودش تصاحب می‌کند.حال کیرات از سرزمینی مذهبی و با آرامش تبدیل به محلی امن و مطمئن برای قاچاقچی‌ها، مزدورها، مواد فروش‌ها و… شده است. شخصیت اصلی بازی که به نام ای جی گیل شناخته می‌شود، طبق درخواست مادرش برای پخش کردن خاکستر آن در مناطق مختلف کیرات توسط چند قاچاقچی وارد این سرزمین می‌شود. اما اوضاع به راحتی پیش نمی‌رود و پاگان در یک حمله تمامی قاچاقچی‌ها را می‌کشد و ای جی را نیز به اسارت می‌برد. از این جاست که ماجراجویی‌های شما شروع می‌شود.

یکی از ویژگی‌های یک بازی جهان باز بودنش است و وسعت آن از نظر محیطی، شخصیتی، سلاحی و … بسیار متنوع است. خوشبختانه در این بازی شاهد تنوع بسیار بالایی در هر یک از این عوامل بودیم. هسته و درون مایه گیم پلی بازی دقیقاً همان چیزی است که در فارکرای 3 شاهدش بودیم، از همان ابتدا به شکار و کسب پول و در ادامه تسخیر کردن برج‌های مخابراتی و… می‌پردازید. مانند قبل منابع، سلاح‌ها و میزان جان در بازی بسیار محدود است و باید در استفاده از آن‌ها دقت بسیاری را به کار ببرید. پس از گذشت کمی زمان از روند بازی، متوجه کمبود تنوع در گیم پلی آن نسبت به نسخه پیشین خواهید شد. متأسفانه شاهد ایده‌های زیادی در این نسخه نبودیم و تماماً عناصر نسخه سوم در گیم پلی بازی به کار رفته بود. البته جای شکرش باقی است که حد اقل همان گیم پلی خوب نسخه پیشین را در این بازی داریم و شاهد پسرفت‌های آن‌چنانی ای در آن نبودیم.

گرافیک بازی Far Cry 4 در یک کلام عالی است، گستردگی محیطی بالای بازی در کنار طراحی‌های هنری بسیار زیبا بیش از پیش شما را مجذوب خود می‌کنند. همچنین عناصر گرافیکی دیگر بازی نیز چون طراحی تکستچر ها، آناتومی بدنی کاراکتر ها، نورپردازی، سایه زنی و… به بهترین صورت کار شده‌اند.

موسیقی و صدا گذاری بازی نیز به بهترین شکل ممکن کار شده است، صدا پیشه‌ها به خوبی از عهده وظیفه‌شان بر آمده‌اند و کمتر شاهد اشتباهات دستوری یا لهجه‌ای در صدا پیشگی بازی بودیم. همچنین موسیقی‌های بازی نیز به بهترین شکل و با وسواس بسیار توسعه دهندگان متناسب با اقتضا و شرایط مراحل انتخاب شده‌اند و کاملاً حس هیجان را به شما انتقال می‌دهند.

Far Cry 4 تکرار یک فرمول موفق است، دقیقاً همان چیزی که در نسخه پیشین دیدیم اما در لباسی نو. پس اگر به دنبال تجربه بازی‌ای به لذت بخشی فارکرای 3 هستید ما این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 9.01 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.6 از میانگین رای 10 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

قابل اجرا بر روی Frimware – CFW 4.46

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Abbas

    مهمان

    سلام این بازی ps3 هستش؟ اگر هست روش نصبش راحته؟ یعنی خودمون میتونیم نصب کنیم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    کسی این بازیو تا آخر رفته ؟
    اگه رفته لطفا میگه آخرش چی میشه
    من رفتم نفهمیدم ممنون میشم یکی بهم بگه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به محمد

      مهمان

      به دیدن pagan میری و قبر خواهر Ajay رو نشون میده اونم خاکستر مادرشو میزاره اونجا بعد pagan کشور رو به دست Ajay میسپاره و میخواد با هلیکوپتر فرار کنه که میتونی بزاری بره و هم میتونی بزنی بکشی همین

  • Avatar

    HEVVO

    مهمان

    این بازی بر روی فریمور 4.80 قابل اجراس؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به HEVVO

      پشتیبانی

      سلام
      بله