دانلود بازی Middle-earth Shadow of Mordor برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی Middle-earth Shadow of Mordor برای PS4
دانلود بازی Middle-earth Shadow of Mordor برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی Middle-earth Shadow of Mordor برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Middle-earth Shadow of Mordor برای PS4

پارسی گیم 13 شهریور 1395 3 دیدگاه
8,752 بازدید

دانلود بازی Middle-earth Shadow of Mordor برای پلی استیشن 4

نسخه Game of the Year Edition

دنیای Lord of the Rings، دنیایی بسیار بزرگ و پر از محتواست، دنیایی که تالکین با ساخت آن خود را در زمره‌ی برترین نویسندگان جهان جای داد. داستان‌های زیادی را می‌توان از گوشه کنار این دنیای پهناور ساخت، یکی از آن‌ها در قالب یک بازی ویدئویی عرضه شده است، Middle-earth: Shadow of Mordor عنوانی است که از روی کتاب‌های بزرگ Lord of the Rings اقتباس شده است. نویسنده بازی، همان نویسنده‌ی اثر محبوب Red Dead Redemption یعنی آقای Christian Cantamessa می‌باشد. داستان بازی حول محور شخصیت Talion می‌چرخد، داستان درست از جایی آغاز می‌شود که Talion توسط نیروهای جادویی و همراه با قدرت‌های زیاد از مرگ بازگشته و جنازه‌ی زن و جنازه خانواده‌اش را به چشم می‌بیند. اینجاست که او حمله آرک ها و قتل خانواده‌اش توسط این موجودات را به یاد می‌آورد. درست بعد از این اتفاقات موجودی روح مانند به نام راگر به عنوان راهنما به کمک تالیون می‌آید، این را هم بگویم که تنها تالیون توانایی مشاهده راگر را دارد، نه کس دیگری.!. داستان از پیچیدگی‌ها و عمق بسیاری برخوردار می‌باشد و نویسنده‌ی توانای بازی به خوبی توانسته است از دنیای بزرگ ارباب حلقه‌ها نهایت استفاده را ببرد.

گیم پلی بازی در سبک اکشن سوم شخص و جهان باز طراحی شده است. گیم پلی یکی از مهم‌ترین عناصر بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود. خوشبختانه در این عنوان نیز شاهد گیم پلی بسیار جذابی بودیم. نقشه‌ی بازی بسیار بزرگ طراحی شده است و گیم پلی نرم و روان بازی کاری می‌کند که نتوانید دست از ماجراجویی در این دنیای بزرگ بردارید. با کشتن فرماندهان قوی یا ساده‌ی بازی شما می‌توانید Xp هایی در طول بازی دریافت کنید که به ارتقا شخصیت Talion و مهارت‌هایش منجر می‌شود. یکی از ویژگی‌های خوب در گیم پلی بازی شمشیر تالیون است که اگر نوار آن پس از مدتی مبارزه پر شود با زدن دکمه‌ای خاص می‌توانید یک بزن بکش جانانه به راه می‌اندازید!. وجود تیر کمان در بازی نیز بسیار مورد نیاز واقع شده و در صورتی که دشمنان در دور رس شما باشند کافی است تیری انفجاری را پرتاب کرده و از سوختن آن‌ها لذت ببرید! گیم پلی بازی به هیچ وجه خسته کننده نمی‌شود زیرا در هر پیشروی قابلیت‌های جدیدی به گیمر اضافه می‌شود که نمونه‌اش سرعت دوبرابر در حرکات و … می‌باشد. تنوع دشمنان بازی نیز جایی برای انتقاد نگذاشته‌اند. یکی از سیستم جالبی که در روند بازی شاهدش بودیم نمسیس بود. به طوری که اگر در مبارزه با یکی از فرماندهان آرک ها شکست خورده و بعد از Respawn شدن دوباره بخواهید با او بجنگید مبارزه سخت‌تری را نسب به قبل در پیش رو خواهید داشت، زیرا آن فرمانده تکنیک‌های استراتژیک شما را بررسی و بر علیهتان استفاده می‌کند. سیستم نمسیس بسیار جالب و هیجان انگیز طراحی شده است و بعد از هر بار مردن شمارا به چالش وا خواهد داشت.

گرافیک بازی در یک کلام عالی است! بافت‌ها و کیفیت تکسچر ها به خصوص در نسل هشتم خیلی خوب و با جزئیات کار شده‌اند.افکت‌های طبیعی نیز همچون آتش، انفجار و باران به بهترین نحو طراحی شده‌اند. کیفیت بازی در بخش صدا گذاری نیز بسیار درخور توجه و مثال زدنی است. صدا پیشگی Talion بر عهده‌ی Troy Baker، یکی از مشهورترین صداگذاران این روزهای دنیای بازی‌های ویدئویی می‌باشد. دیگر اجزای صدا گذاری نیز بی نقص طراحی‌اند و موسیقی‌های این عنوان به شدت شنیدنی و گوش نواز می‌باشند.

تنها عیب بازی پورت ضعیف آن برای نسل هفتم است که باعث می‌شود تجربه‌ی بازی در این نسل شما را به شدت نسبت به نسخه نسل هشتمی اش آزار دهد. در پایان اگر به دنبال یک بازی با داستان غنی و عناصر با کیفیت دیگر می‌گردید، ما به شدت این عنوان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 36 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    میشه نسخه عادی بازی رو بزارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    صادق

    مهمان

    سلام لینک ها خرابه همش جا به جا هست و لینک 21 هم نداره ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به صادق

      نویسنده

      سلام مشکل حل شد
      سپاس از گزارش شما