دانلود بازی Song of the Deep برای PC,دانلود بازی Song of the Deep برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Song of the Deep, دانلود بازی Song of the Deep
دانلود بازی Song of the Deep برای PC,دانلود بازی Song of the Deep برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Song of the Deep, دانلود بازی Song of the Deep پارسی گیم

دانلود بازی Song of the Deep برای PC

پارسی گیم 13 شهریور 1395 بدون دیدگاه
6,737 بازدید

دانلود بازی Song of the Deep برای کامپیوتر

Insomniac Games نامی شناخته شده برای کنسول گیمر ها است. استدیویی که تا کنون سابقه همکاری طولانی مدا با سونی و مایکروسافت را داشته و به گفته مدیرانش همواره در تلاش برای حفظ استقلالش و تبدیل شدن به یک استدیو First party است. آخرین فرانچایز این استدیو که پس از عرضه‌اش با بازخوردهای متفاوتی نیز از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شد، Song of the Deep بود.

داستان بازی روایت گر زندگی دختری به نام مرین است. مرین عاشق پدرش است، اما هیچ چیز آن طور که باید پیش نمی رود. روزی پدر او برای ماهی گیری به دریا می‌رود اما هیچ‌گاه بازنمی‌گردد. مرین که نمی‌خواهد مرگ پدرش را قبول کند، با خیال این‌که پدرش در گوشه‌ای از دریا گرفتارشده است یک زیردریایی می‌سازد و به دل دریا می‌زند. درواقع محوریت اصلی داستان بازی به همین چند خط خلاصه می‌شود. داستان از پیچیدگی‌های زیادی بهره نمی‌برد و شروع و پایان مشخصی دارد. همین موضوع است که منجر به تفاوت آن نسبت به دیگر عناوین هم ترازش می شود. این موضوع باعث می‌شود تا هر فردی با شخصیت‌های بازی همزادپنداری کند. در واقع روند جلوروی بازی بسیار شبیه انیمیشن‌های والت دیزنی و پیکسار است و هر فردی می تواند عاشق آن شود.

گیم پلی بازی به سبک مترویدوانیا ساخته شده است، این سبک در طول چند سال اخیر به دست فراموشی سپرده‌شده است، همین موضوع نشان‌دهنده شجاعت و جاه‌طلبی Insomniac Games در ساخت این بازی است. در اکثر مقاطع بازی شما باید با زیردریائی‌تان اکثر مکان‌های قابل دسترسی را زیر رو کنید، البته این موضوع در ابتدای بازی آن‌چنان تأثیر خاصی ندارد و شاهد آزادی عمل زیادی در گیم پلی بازی به دلیل موانع و محیط‌های دو بعدی محدود در بازی نیستیم. معماهای بازی اکثراً راحت هستند و برای انجام آن‌ها نیاز به تأمل آن‌چنانی‌ای ندارید، البته این موضوع بنا بر راحتی گیم پلی بازی نیست، معماهای بازی بیش از آن که سخت باشند اعصاب خورد کنند، برای مثال در یکی از مقاطع بازی می بایست یک‌صد را منفجر کنید، این موضوع در ابتدا چهره آسانی دارد فقط باید یکمین انفجاری را به سمت صد بفرستید تا منفجر شود اما موانع بازی باعث هرچه سخت تر شدن این کار می‌شوند و باید نهایت دقت را در پرتاب مین به کار ببرید. از طرفی دیگر سیستم مبارزات بازی نیز از جزئیات بالایی برخوردار نیستند و در بیشتر مواقع از جذابیت بالایی بهره نمی‌برند.

گرافیک بازی بسیار عالی و با جزئیات کارشده است، از لحاظ فنی شاهد جزئیات و تکستچر های با کیفیت در جای‌جای بازی بودیم. ازلحاظ هنری نیز به نظر می‌رسد Insomniac تمام تلاش خود را در هر چه با کیفیت تر بودن آن کرده است. طراحی عناصر مختلف گرافیکی بازی مانند نورپردازی‌ها، سایه زنی‌ها و… به زیبایی هرچه تمام تر صورت گرفته و شاهد مشکلات آن چنانی ای در آن نبودیم. از لحاظ روند بار گذاری جزئیات نیز با یک عنوان بسیار روان و بهینه طرف بودیم. موسیقی‌های ﺍﻭ ﺑﺴﯿﺎﺭ دل‌نشین ﻭ دوست‌داشتنی ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺟﻮ ﻭ ﺣﺎﻝ ﻭ ﻫﻮﺍﯼ ﺑﺎﺯﯼ ﻧﯿﺰ ﻣﻄﺎﺑﻘﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺷﺎﯾﺪ ﺍﮔﺮ موسیقی‌های ﺑﺎﺯﯼ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺪ ﺷﻨﯿﺪﻧﯽ ﻧﺒﻮﺩﻧﺪ ﺗﺤﻤﻞ ﺑﺎﺯﯼ (ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﻌﻤﺎﻫﺎﯼ ﻋﺠﯿﺐ ﻭ ﻏﺮﯾﺐ ﺁﻥ) ﮐﺎﺭ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻧﺒﻮﺩ ﻭﻟﯽ ﺍﻭ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻪ هرکسی ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻏﺮﻕ ﺩﺭ موسیقی‌های ﺑﺎﺯﯼ می‌شود.

ﺍﯾﻨﺴﻮﻣﻨﯿﺎﮎ ﮔﯿﻤﺰ ﺩﺭ ﺧﻠﻖ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﯼ ایده‌های ﺑﻠﻨﺪﭘﺮﻭﺍﺯﺍﻧﻪﺍﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ. آن‌ها ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻋﻼﻗﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺧﻠﻖ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﯼ زده‌اند ﻭ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺩﺭ جای‌جای ﺍﺛﺮ ﺣﺲ می‌شود. ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﻩ ﺗﺎ بازی Song of the Deep ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﯾﺮﺍﺩﺍﺗﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮔﯿﻢ ﭘﻠﯽ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ، ﻫﻢ ﭼﻨﺎﻥ ﯾﮏ ﺗﺠﺮﺑﻪ دل‌چسب ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻧﺒﺮﺩﻫﺎﯼ ﭘﺮ سروصدا ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩﯾﻦ ﺟﻨﮓ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﺧﺴﺘﻪ شده‌اند ﻭ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ تجربه‌ای ﺟﺪﯾﺪ ﻭ ﺧﺎﺹ می‌گردند.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7 or higher
Processor: 4 CPUs, >= 2.0 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB VRAM or higher
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 7 or higher
Processor: 4 CPUs, >= 2.0 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB VRAM or higher
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.