یحیی رحیمی

استدیو DICE وجود بخش Battle Royale در بازی Battlefield V را تائید کرد

یحیی رحیمی 21 خرداد 1397 بدون دیدگاه
686 بازدید

EA دیشب در طول مراسم EA Play خود اطلاعاتی از نسخه پنجم شوتر Battlefield منتشر کرد. DICE وجود حالت Battle Royale را تائید کرد و همچنین نحوه اجرا آن را نمایش داد. توسعه‌دهندگان بازی در طول مراسم خود، خبر از وجود بازی تیمی، وسایل نقلیه و سلاح‌هایی دادند که تجربه‌ای فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد و حس و حال آن با هیچ بازی دیگری قابل‌مقایسه نیست.

EA هیچ اطلاعات کاملی از نحوه پیش بردن این بخش منتشر نکرده است و تنها وجود آن را تائید کرده است. مشخص نیست که مکانیسم آن بر پایه 100 بازیکن باشد و گفته می‌شود که در ادامه سال جزئیات کامل این بخش منتشر خواهد شد. برای بسیاری سؤال بوده است که DICE چگونه تصمیم به گنجاندن چنین بخشی گرفته است.

Lars Gustavsson که یکی از کارگردان مطرح استدیو DICE است در این مورد صحبت‌هایی بیان کرده است که بسیار قابل‌توجه است. او از تأثیر زیاد بازی‌های Fortnite و PUBG روی تصمیم آن‌ها صحبت کرده است. او در این زمینه گفت:

دروغ است اگر بگویم هیچ فردی در استدیو ما بازی‌های در سبک Battle Royale را بازی نکرده است. ما از آن‌ها لذت بردیم و واقعاً دیدگاه جدیدی را فراهم کرده‌اند.

او در ادامه بیان کرد که انرژی مثبت خوبی در استدیو و پیرامون Battle Royale وجود دارد. سری جدید Battlefield به‌خودی‌خود بسیار بزرگ است و 64 فرد هم‌زمان می‌توانند به مبارزه در یک بازی بپردازند. برند Battlefield و همچنین وجود سلاح‌های فوق‌العاده و وسایل نقلیه جذاب، تجربه خوبی از Battle Royale را ارائه خواهد داد. او در ادامه بیان کرد که اضافه شدن Battle Royale نیازمند تلاش بسیار زیادی بود و این تلاش علامت خوبی برای نشان دادن صبر و تحمل تیم بازی بود.

او در مورد اضافه شدن بخش BattleRoyale به بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز بیان کرد که دوران عجیب و جالبی را پشت سر می‌گذرانیم و این تنها به توسعه‌دهندگان مربوط نیست و گیمرها نیز دوران عجیبی را پشت سر می‌گذرانند. گفته می‌شود که Battlefield V در تاریخ 19 اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، چند روز زودتر و در تاریخ 11 اکتبر به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین یک نسخه بتا نیز در دستور کار تیم بازی قرار دارد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.