دانلود بازی Wizard of Legend برای PC
دانلود بازی Wizard of Legend برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wizard of Legend Phantom برای PC

پارسی گیم 24 خرداد 1397 بدون دیدگاه
11,377 بازدید

دانلود بازی Wizard of Legend Phantom برای کامپیوتر

به سرزمین لانوا خوش آمدید. هر سال در این شهر زیبا مسابقاتی میان مبارزان و جادوگران بزرگ برگزار می‌شود. منتظر چه هستید؟ شما نیز ثبت نام کنید. هر جادوگر قدرتمندی با برنده شدن در این مسابقات لقب جادوگر افسانه‌ای را خواهد گرفت. شاید مهارت و جادوهای شما برای جادوگر افسانه‌ای شدن کافی باشد! توانایی‌های خود را امتحان کنید.

در بازی Wizard of Legend شما به عنوان یک جادوگر قدرتمند وارد بازی خواهید شد. در ابتدای بازی در یک محل تمرین ظاهر می‌شوید. می‌توانید با تمرین کردن مهارت‌های فعلی خود را که شامل قدرت باد، آتش و آب می‌شود را به سطح‌های بالاتری ببرید. و در حالی که مشغول تمرین با آدمک‌های جادویی هستید، جاروی کوچک شما خانه را حسابی تمیز می‌کند! به هر حال شما جادوگر هستید، وقت تمیز کردن خانه را که ندارید!

با مبارزه با هر یک از دشمنان می‌توانید قدرت جدیدی به دست آورید. ازجمله جابه‌جایی سریع یا استفاده چندین جادو به‌طور هم‌زمان. با جادو و سرعت عمل خود دشمنان را به راحتی نابود خواهید کرد. می‌توانید به مأموریت‌های مختلفی بروید تا آیتم‌های جدیدی بگیرید . با آیتم‌های جدید می‌توانید جادو و ظاهر خود را تغییر دهید. البته، مهم‌ترین چیز برای یک جادوگر شنلش است! در این بازی شنل‌های رنگی فراوانی وجود دارد.

استدیو Contingent99 در ماه می 2018 بازی چالش برانگیز و جذاب Wizard of Legend را برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرد. بازی در سبک اکشن، نقش‌آفرینی و ماجراجویی ساخته‌شده است. گرافیک بازی از نوع پیکسلی بوده ولی جزئیات و ریزه‌کاری‌های خوبی دارد. آهنگ بازی از همان ابتدا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

در مسیرهای مختلف صدهای وسیله و جادوی مختلف قرار گرفته است که می‌توانید با عبور از هر مرحله و شکست دادن دشمنان، آن‌ها را به دست آورید. علاوه بر جادوهای موجود به کمک کتاب جادوی قادر خواهید بود تا طلسم‌های دست‌سازی و دلخواه خود را ایجاد کنید. این بازی حالت همکاری (Co-Op) نیز دارد، و می‌توانید همراه با دوست خود از آن لذت ببرید. با شکت دوست شما، بازی متوقف نخواهد شد، از آنجا به بعد باید به تنهای با دشمنان زیادی مواجه شوید تا امکان بازگرداندن دوست خود را به بازی به دست آورید.

هر سال انجمن جادوی لانوا، مسابقاتی بزرگ برپا می‌کنند. آیا شما موفق می‌شوید از زندان‌ها و دخمه‌های تاریک بگذرید و حتی اعضای انجمن را شکست دهید؟ از این بازی زیبا و هیجان‌انگیز جادویی لذت ببرید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core i3
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Gamepad support for XInput devices

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.