دانلود بازی Forgotton Anne برای PC
دانلود بازی Forgotton Anne برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Forgotton Anne برای PC

پارسی گیم 20 خرداد 1397 بدون دیدگاه
8,551 بازدید

دانلود بازی Forgotton Anne برای کامپیوتر

سرزمینی را تجسم کنید که تمامی وسایل گمشده در آن زندگی می‌کنند، لنگ جوراب‌های که هیچ وقت پیدا نشده‌اند، نامه‌ها، عروسک‌های قدیمی و وسایلی که رهایشان کردیم. سرزمین فراموش شده، جای اسرارآمیزی است که در آن وسایل گمشده جان گرفته‌اند و برخی از آن‌ها سعی می‌کنند دوباره به دنیای معمول برگردند و برخی نیز قصد دارند تا جلوی آن‌ها را بگیرند.

شما در نقش آنا هستید، دختری تنها که به نظر می‌رسد والدینش رهایش کردند و به طرز معجزه آسایی وارد این سرزمین جادویی شده است. ارباب بونکو او را پیدا و بزرگ کرده است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که آنا با صدای انفجار از خواب بلند می‌شود، ارباب بونکو از طریق آینهٔ جادوی به او می‌گوید که شورشیان قطار بازگشت به دنیای عادی را نابود کرده‌اند. وظیفه شما این است که این شورشیان را پیدا کنید و جلوی آن‌ها را بگیرید. هدف اصلی بازی بازگشت به دنیای موازی و واقعی است.

بازی Forgotten Anne در ژانر ماجراجویی و معمایی توسط استدیو ThroughLine Games ساخته شد و در 15 ام ماه می 2018 کمپانی Square Enix آن را بر روی استیم و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و Xbox One منتشر کرد. بازی در سایت استیم با استقبال زیادی مواجه شده است و نظرات مثبت بسیاری برای این بازی Indie ثبت شده است.

گرافیک بازی از سبک‌های انیمهٔ گرفته شده است؛ و سازندگان آن حالت‌های پویانمایی‌ای زیادی در داخل بازی قرار داده‌اند. داستان بازی کاملاً به تصمیمات شما بستگی دارد، اینکه انتخاب کنید شورشیان را نابود کنید یا آن‌ها را ببخشید، بازگشتن به دنیا معمولی و … همه بخشی از تصمیم‌گیری‌ها شما هستند. هر دیالوگ و مکالمه‌ای با هدف ایجاد شده است، پس با دقت آن‌ها را بخوانید. تمامی آهنگ‌های بازی توسط ارکستر فیلارمونیک کپنهاگ اجرا شده‌اند.

هارنس، قدرت انیما می‌تواند انرژی را به وسایل سرزمین گمشده بازگرداند. آنا از آن‌ها برای حل معما و یا کنترل زندگی اشیا گمشده می‌تواند استفاده کند. با دقت انتخاب کنید. هر کلمه و حرکت شما داستان و مسیر بازی را تغییر خواهد داد. در طول بازی، در حالی که آنا را به سمت خانهٔ واقعی‌اش راهنمای می‌کنید، مهارت‌های زیادی به دست خواهید آورد.

آیا شما موفق می‌شوید حقیقت این دنیای مرموز را پیدا کنید؟ شورشیان را سرکوب خواهید کرد و به دنیای موازی و واقعی برمی‌گردید؟ یا در اعماق تاریکی دنیای فراموش شده گیر خواهید افتاد؟ انتخاب با شماست. امیدوارم از این بازی هیجان انگیز و ماجراجویی‌های آنا لذت ببرید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or above
Processor: Intel Core i3-530, 2.93 Ghz or AMD Phenom II X4 965, 3.40Ghz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 630 or AMD Radeon HD 4870
DirectX: Version 9.0c
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-2125, 3.30 Ghz or AMD FX-4350, 4.20 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 Ti or AMD Radeon HD 5850
DirectX: Version 9.0c
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.