Battlefield V
jonathanofrivia

هشتگ E3: انتظارات ما از بازی Battlefield V در E3 2018

jonathanofrivia 18 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,030 بازدید

وعده انتشار اطلاعات زیادی در E3 2018 در مورد بازی‌های بزرگ داده‌شده است. همه ما منتظر کسب اطلاعات زیادی در مورد بازی Battlefield V توسط EA هستیم. پس از معرفی بازی، EA و استدیو DICE اعلام کردند که در نمایشگاه E3 توضیحات بیشتری در مورد بازی خواهند داد. در ادامه ما در مورد جزئیات مهمی که تاکنون منتشر شده و اطلاعاتی که انتظار داریم در رویداد EA Play ببینیم، صحبت می‌کنیم.

پس از شایعات فراوان در مورد نسخه جدید از سری بازی های Battlefield، الکترونیک ارتز بازی Battlefield V را طی یک رویداد زنده معرفی کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی قرار است ما را به جنگ جهانی دوم ببرد و آن‌طور که به نظر می‌رسد از نسخه قبلی بازی یعنی Battlefield 1 کامل‌تر و هیجان‌انگیزتر است. برای اثبات این موضوع باید اشاره‌کنیم که بازی هیچ‌گونه Loot box یا محتویات پولی نخواهد داشت و تمام DLC های آن رایگان خواهد بود. این خبر بسیار خوبی است زیرا دیگر بازیکنان بر اساس خرید DLC جدا نمی‌شوند. این یک حرکت هوشمندانه از طرف EA بود زیرا باعث می‌شود، مردم دید خود را در مورد بازی تغییر دهند و زمان بیشتری را صرف بازی کنند. البته این به این معنی نیست که EA تبدیل به خیریه شده، هنوز هم محتویات پولی در بخش شخصی‌سازی برای ساخت یک شخصیت منحصربه‌فرد وجود دارند که روی گیم پلی بازی تأثیری ندارند. البته ویژگی‌های بازی هنوز تمام نشده و می‌توان به ویژگی‌هایی مانند توانایی شلیک به نارنجک در هوا یا حمل سربازهای آسیب‌دیده به مکان‌های امن‌تر اشاره کرد.

همه ما Battlefield را برای قابلیت‌های تخریب پذیری آن می‌شناسیم. این قابلیت در نسخه جدید بسیار گسترش پیدا کرده است. اما قابلیت‌های دفاعی نیز در بازی پیشرفت‌های زیادی خواهد داشت که می‌توان به ساخت دیوارهای شنی و سلاح‌های مخصوص دفاعی در حالت Grand Operation اشاره کرد. این حالت نسبت به حالت Operation در Battlefield 1 بسیار بزرگ‌تر و کامل‌تر شده و درگیری‌های بزرگ تر را تجربه می‌کند و حالت‌های مختلفی را در قسمت پاداش‌ها شامل می‌شود.

علاوه بر تمام ویژگی‌های جدید و تغییرات در حالت چندنفره بازی، DICE استدیو سازنده بازی تمرکز زیادی روی بخش تک‌نفره دارد. اطلاعات زیادی در مورد این بخش منتشر نشده ولی تمرکز بازی بر خلاف Battlefield 1942 روی نبردهای کمتر دیده شده در جنگ جهانی دوم است. همچنین حالت Co-Op آفلاین که بعد از عرضه ی Battlefield 3 شاهد آن نبودیم، به بازی بازگشته است. همچنین بخش تک‌نفره بازی مانند نسخه قبلی شامل چند داستان قسمت است. یکی از داستان‌های بازی در نروژ جریان دارد و داستان یک سرباز جوان نروژی در حملات المان را روایت می‌کند. همچنین گفته‌شده که داستان‌های Battlefield V در مورد نجات جهان به عنوان عضوی از خانواده خود است.

انتظار می رود که Battlefield V یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های آینده EA باشد که در طول رویداد EA Play در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت. این بازی در نمایشگاه قابل بازی خواهد بود، این خبری خوبی برای طرفدارانی است که نمی‌توانند تا ماه اکتبر یا بتای عمومی این عنوان صبر کنند.

درحالی‌که کمپانی EA و استدیو DICE قبلاً این بازی را معرفی کردند، اما ما امیدواریم اطلاعات کاملی از این بازی تیرانداز با محوریت جنگ جهانی دوم در E3 2018 باشیم. حرکت هوشمندانه‌ای که EA می‌تواند انجام دهد، نمایش گیم پلی بازی است تا درک کنیم که ویژگی‌های اشاره‌شده چگونه در بازی پیاده‌سازی شده‌اند.

Battlefield V

همچنین امیدواریم که EA و DICE بر روی بخش تک‌نفره بازی تمرکز بیشتری داشته باشند، زیرا می‌تواند یکی از عناصر جذاب بازی باشد. بخش داستانی در Battlefield 1 نمایش فوق‌العاده‌ای از عناصر و مکان‌های بزرگِ جنگ بود. جنگ جهانی دوم به عنوان یک رویداد تاریخی، به طور گسترده ای در فیلم‌ها و بازی‌ها به نمایش درامده است، به همین دلیل استدیو DICE تمرکز خود را روی نبرد ها و اتفاقاتی قرار داده که کمتر به آن‌ها توجه شده است. ما امیدواریم که در E3 شاهد توضیحات زیادی در مورد داستان و مکان‌هایی که داستان بازی در آن رخ می‌دهد، باشیم.

سری بازی های Battlefield یکی از بهترین‌های شوتر در بخش چندنفره است و به نظر می‌رسد که نسخه جدید بازی یعنی Battlefield V با حالت Grand Operation بزرگ تر از قبل خواهد بود. ما امیدواریم که EA توضیحات کاملی در مورد بخش‌ها و قابلیت‌های مختلف در بازی را ارائه دهد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.