jonathanofrivia

هشتگ E3: انتظارات ما از بازی Assassin’s Creed: Odyssey در E3 2018

jonathanofrivia 18 خرداد 1397 2 دیدگاه
2,289 بازدید

معرفی نسخه جدید از مجموعه Assassin’s Creed اجتناب‌ناپذیر بود. تنها مسئله فقط زمان معرفی نسخه جدید بود. Walmart Canada اعلام کرد که نسخه جدید بازی Assassin’s Creed به‌زودی معرفی می‌شود و بعدازاین خبر کمپانی Ubisoft تائید کرد که نسخه جدید بازی در E3 2018 کاملاً معرفی می‌شود. در ادامه با ما همراه شوید تا به انتظاراتمان از بازی Assassin’s Creed: Odyssey در E3 2018 بپردازیم.

کمپانی Ubisoft چند روز پیش از نسخه جدید مجموعه Assassin’s Creed رونمایی کرد. اخیراً ناشر بازی اعلام کرده که یک بازی AAA معرفی نشده را در ماه مارس 2019 به بازار عرضه می‌کند که مشخص نیست با یک IP جدید طرف هستیم یا دنباله‌ای برای مجموعه‌های دیگر، اما این بازی می‌تواند نسخه جدید سری Assassin’s Creed باشد. (شاید هم نسخه جدید Splinter Cell)

 

پیش‌ازاین Walmart Canada بازی‌هایی مانند Rage 2 و Lego DC Super-Villains را لیست کرده بود. اما این بدان معنا نیست که همه بازی‌های داخل لیست صحیح باشند، اما لیست شدن نسخه جدید سری Assassin’s Creed بیشتر قابل‌اعتماد بود.

بازی جدید به‌طور رسمی Assassin’s Creed: Odyssey نامیده شده است. هر چند که به لطف فروشگاه Walmart Canada که بازی را لو داده بود، Ubisoft اعلام کرده که اطلاعات زیادی را در کنفرانس مطبوعاتی خود از جمله تریلر بازی نمایش خواهد داد.

به نظر می‌رسد که برای نسخه جدید از این مجموعه کمی زود باشد، اما سری Assassin’s Creed تنها برای نسخه Origins یک سال به این سری استراحت داد و با Assassin’s Creed: Odyssey می‌خواهد دوباره به چرخه سالیانه عرضه این سری بازگردد.

یکی از تغییرات خوشایندی که دوست داریم ببینیم تنوع بیشتر در مأموریت‌های بازی است؛ مراحل نسخه Origins به تسخیر پایگاه دشمن یا نجات یک زندانی خلاصه می‌شد. البته این نوع مراحل خوب بودند، اما داشتن تنوع بیشتر در مراحل و گزینه‌های بیشتر در چگونگی مقابله با یک وضعیت خاص تر می‌تواند به تنوع بازی مخصوصاً در مراحل جانبی کمک کند.

Assassin's Creed Origins
Assassin’s Creed: Origins

آخرین نسخه بازی یعنی Assassin’s Creed: Origins در قسمت مبارزه بهبود چشمگیری داشت اما نسبتا ناپسند بود. با توجه به این که یونان باستان تاریخ غنی در مورد مبارزه و جنگ دارد احتمالاً خیلی از طرفداران منتظر بازسازی نبردهای بزرگ در بازی هستند.

مانند مبارزات ما می‌خواهیم که جهان بازی بهتر از قبل باشد؛ شهرها در Origins برای کشف کردن جالب بودند، اما خارج از شهر، سرزمین‌های خالی با وسعت کم بودند. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند، ارائه معنادار برای رفتن به مکان‌های مختلف و جمع آوری ایتم های مختلف، به جای رفتن از نقطه A به B بدون هیچ دلیلی در این نسخه باشد. همچنین انگشتان ما را در راه های کشف کردنی و بازگشت از آن از بین می‌برد.

در نسخه Assassin’s Creed: Origins ما شاهد عناصر و مکانیک‌های نقش‌آفرینی بودیم، هرچند که اشکالاتی در آن وجود داشت اما مورد استقبال واقع شد. اگر Ubisoft می‌خواهد که امسال یک نسخه جدید از فرنچایز Assassin’s Creed را عرضه کند ما دوست داریم که این نسخه یک گام مثبت در این سری باشد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    سلام.میخواستم بدونم مراسم معرفی assassins جدید رو از کجا میتونم تماشا کنم.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به نیما

      پشتیبانی

      سلام
      از یوتیوب و توییج البته ما پوشش کامل می دیم e3 رو