دانلود بازی Super Mega Baseball 2 برای PC
دانلود بازی Super Mega Baseball 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Mega Baseball 2 برای PC

پارسی گیم 17 خرداد 1397 2 دیدگاه
3,788 بازدید

دانلود بازی Super Mega Baseball 2 برای کامپیوتر

پرتاب‌کننده توپ علامت می‌دهد و آماده می‌شود تا توپ رو پرتاب کند. ولی چوب زن گروه شما بهترین است، چوب بیس‌بال را می‌چرخاند و با مهارت توپ را میزند. جمعیت هیجان زده به دور شدن توپ نگاه می‌کنند؛ و توپ از زمین خارج می‌شود! بله! گروه شما برنده می‌شود. استادیوم گروه شما را تشویق می‌کند!

بیس‌بال شاید یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های کشور آمریکا باشد. این بازی در اصل از بازی کریکت کشور انگلیس گرفته شده است و می‌تواند گفت نسخهٔ آسان‌تر بازی چوگان کشور خودمان است. بازی ویدیوی Super Mega Baseball 2 به شما این امکان را می‌دهد تا گروه بیس‌بال خود را بسازید. شما می‌توانید، نام، یونیفرم و بازیکنان خود را انتخاب کنید. بازی حالتی 3 بعدی داشته و کاراکترهای واقعی‌تر از سری‌های قبلی را مشاهده خواهید کرد. گروه شما اجازه دارد وارد لیگ‌های مخصوص بشود.

گروه شما متشکل از 9 بازیکن اصلی خواهد بود که شامل: پرتاب‌کننده توپ، توپ‌گیر، هفت بازیکن دیگر می‌شود. زمین از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. پرتاب‌کننده و توپ‌گیر و 4 بازیکن در بخش داخلی و 3 بازیکن دیگر در بخش داخلی برای دریافت توپ قرار می‌گیرند. به‌طورمعمول هر مسابقه شامل نه دور خواهد بود و در پایان نه دور برنده مشخص می‌شود. در صورت تساوی بازی یک دور بیشتر برگزارشده تا برنده با امتیاز طلایی مشخص شود.

به‌جز امکان تغییر ظاهر، پویانمایی و مهارت‌های هر بازیکن، امکانات دیگری از جمله تعیین طول فصل‌های بازی و تعداد نوبت‌ها را نیز دارید. بازی Super Mega Baseball 2 بر مبنای بیس‌بال واقعی شبیه سازی شده است و چندین درجه سختی را پشتیبانی می‌کند.

بازی Super Mega Baseball 2 در سبک شبیه‌سازی و ورزشی توسط استدیو Metalhead Software تهیه شده است. نسبت به نسخه اول بازی، گرافیک آن و همچنین گیم پلی بازی پیشرفت زیادی داشته است. حرکت‌های هر بازیکن بیس‌بال کاملاً تغییر کرده و حالتی طبیعی‌تر پیدا کرده‌اند. فضای استادیوم‌های موجود نیز دوباره طراحی شده است. استادیوم‌های پرزرق و برق توسط فن‌آوری PBR رندر شده‌اند. صدا پردازی بازی نیز به القای حس واقعی بودن آن کمک زیادی کرده است.

شما می‌توانید از حالتی ساده و آسان شروع کنید و در رقابت‌های مختلف سطح مهارت هر بازیکن را بالا ببرید. همچنین در این بازی گزینه آنلاین نیز موجود است که به‌صورت Co-op می‌توانید با دوستان خود بازی کنید. اگر شما نیز به دنبال تجربه یک بازی هیجان‌انگیز بیس‌بال هستید، منتظر نمانید، این بازی مخصوص شما ساخته شده است.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX11 compatible
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: Controller required for Pennant Race mode, recommended for all modes

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.1 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ریمبو باز

    مهمان

    سلام از بازی ریمبو تون خوشم اومده بود دان کردم اینم گفتم بازیه خوبیه ذان کنم دان کردم نمیشه نصب کرد فیلم نصبتون هم دیدم از سایت چیکا کنم ایا ایراد از نصب کردن فایل اپدیت 2ونیم گیگیه؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ریمبو باز

      پشتیبانی

      سلام
      دقیقا مشکلتون رو توضیح بدین