Borderlands 3
یحیی رحیمی

هشتگ E3: انتظارات ما از بازی Borderlands 3 در E3 2018

یحیی رحیمی 14 خرداد 1397 بدون دیدگاه
593 بازدید

مدت زیادی است که انتظار معرفی Borderlands جدید را داریم. این سری از بازی‌ها موفق‌ترین فرانچایزهای کمپانی 2K هستند. خبرهای پیرامون توسعه نسخه جدید Borderlands مدت زیادی است که شنیده می‌شوند و می‌دانیم که این بازی در دست‌ساخت است. مدتی پیش بود که انتشار این بازی تأخیر خورد و به‌جای انتشار آن در ماه مارس 2019 به اواخر ماه آوریل 2019 تا مارس 2020 منتقل شد. بااین‌وجود احتمال حضور این بازی در E3 امسال کمی پایین به نظر می‌رسد. با پارسی گیم همراه باشید تا هر آنچه در مورد Borderland 3 می‌دانیم را دوره کنیم.

چه چیزهایی می‌دانیم؟

Borderlands 3 هنوز معرفی نشده است اما Gearbox که استدیو خالق این سری است در مورد نسخه جدید اصلاً خجالتی نبوده است. آخرین ساخته Gearbox به سال 2012 و Borderlands 2 بازمی‌گردد. در سال 2015 اما این استدیو به‌طور عظیمی شروع به استخدام افراد جدید برای نسخه بعدی Borderlands کرد. کمپانی 2K در آن زمان بیان کرد که این بازی جدید مخصوص نسل جدید کنسول‌ها توسعه داده شده است و کنسول‌های PS4 و Xbox One نیز در آن زمان جزو نسل بعدی کنسول‌ها محسوب می‌شدند.

صحبت‌های کوچکی در مورد بازی وجود داشت اما Pitchford در سال 2016 تائید کرد که توسعه نسخه بعدی Borderlands در دستور کار قرار دارد. او همچنین اشاره کرد که لازم نیست اسم نسخه جدید Borderlands 3 گذاشته شود و هر اسمی می‌تواند داشته باشد. بعید به نظر می‌رسد که این بازی برای نینتندو Switch نیز منتشر شود البته احتمال انتشار نسخه‌ای بازی برای پلتفرم نینتندو دور از انتظار نیست.

در سال 2017 بود که استدیو بازی، فناوری‌های جدیدی رونمایی کرد. این فناوری‌ها تصوری کلی از بازی آینده Gearbox می‌داد. دمو منتشرشده شباهت بسیاری به استایل هنری Borderlands داشت و صورت شخصیت موجود نیز احتمالاً برای جلوگیری از درز اطلاعات پوشانده شده بود. Putchford در آن زمان بیان کرد که اگر به دنبال آگاهی از آینده Borderlands هستید، ما در حال کار روی هستیم و به‌زودی به شما خواهیم گفت. 2K البته دهان‌قرصی داشته است و هیچ حرفی از بازی بیان نکرده است. Pitchford بعدها بیان کرد که 90 درصد از پرسنل GearBox در حال کار روی پروژه‌ای هستند که همه انتظار دیدنش را می‌کشند.

چه چیزهایی برای E3 تائید شده است؟

در این زمان، هیچ‌گونه حرفی در مورد حضور و معرفی Borderland 3 در E3 امسال در میان نیست. 2K برای معرفی چنین پروژه‌ای کنفرانس‌های کلاسیک خود را برپا نمی‌کند اما احتمالش وجود دارد که در میان کنفرانس‌های مایکروسافت یا سونی شاهد آن باشیم. شاید شانس حضور این بازی قبل از تأخیر انتشار آن کمی منطقی‌تر به نظر می‌رسید اما هیچ‌چیز غیرممکن نیست. Gearbox اخیراً تلاش کرده است که حضور این بازی را در E3 تکذیب کند اما این‌ها می‌تواند یک آماده‌سازی برای سورپرایز بزرگی باشد.

امیدواریم چه چیزی از این بازی در E3 ببینیم؟

زمان زیادی از انتشار Borderlands 2 گذشته است و هر نوع معرفی بازی می‌تواند نشان‌دهنده تلاش چندین ساله استدیو بازی باشد. اگر داستان بازی هنوز سر جایش باشد، انتظار داریم که بازگشت دوست‌داشتنی‌هایی همچون Gunzeker و Siren را ببینیم. مهم‌تر آن است که تعداد آن‌ها بسیار بیشتر باشد و عدد 4 دیگر کافی نیست. افزودن قابلیت شخصی‌سازی کاراکترهای داخل بازی نیز بسیار جالب خواهد بود. Borderlands به ترکیبی از تفنگ‌های متنوع مشهور است ولی افزودن سلاح‌های جدیدی همچون نارنجک‌ها عالی خواهد بود

ایجاد تنوع در مکان‌های موجود نیز دور از انتظار نیست. Pitchford در مورد فناوری حرف زده است که به صحنه بازی اجازه می‌دهد تا دقیقاً در زمان واقعی جلو رود و حتی تغییرات شب و روز و همچنین فیزیک موجود در کائنات همچون رفتن به دنیایی دیگر و تغییر جهت‌گیری سیارات و خورشید در آن‌ها نیز در نظر گرفته شود. مشخص نیست که این فناوری در Borderlands 3 استفاده شود؛ اما امیدواریم آن را ببینیم. دیگر تنها یک سیاره مطرح نخواهد بود. روی هر سیاره‌ای که باشید، وسایل نقلیه کمک بزرگی خواهند بود. آن‌هایی که به شما اجازه سوار کردن تمام گروهتان را می‌دهد بسیار عالی خواهد بود. دوست داریم که ماشین‌ها نقش اصلی در مبارزات داشته باشند.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.