Death Stranding
یحیی رحیمی

هشتگ E3: انتظارات ما از بازی Death Stranding در E3 2018

یحیی رحیمی 15 خرداد 1397 بدون دیدگاه
889 بازدید

Death Stranding از هیجان‌انگیزترین بازی‌های مورد انتظار رویداد E3 2018 است. این بازی پروژه بعدی Hideo Kojima مشهور است که از E3 2016 و پخش آن تریلر جذاب، ما را درگیر این بازی مرموز کرده است. این بازی یکی از تمرکزهای اصلی سونی درصحنه E3 خواهد بود و امیدواریم که اطلاعات خوبی از کنفرانس خبری بازی دریافت کنیم. برای آماده‌سازی ذهنی شما ازآنچه در مورد Death Stranding خواهید دید، تمامی اطلاعات پیرامون آن را جمع‌آوری کرده‌ایم و به این منظور با پارسی گیم همراه باشید.


چه چیزهایی را می‌دانیم؟

Kojima بعد از مشکلات زیاد و درگیری‌های پی‌درپی با کونامی، بالاخره از این کمپانی جدا شد و استدیو خود را به نام Kojima Production را به‌عنوان یک توسعه‌دهنده مستقل ایجاد کرد. همان ماه بود که Kojima خبر از همکاری با سونی برای توسعه بازی جدیدی برای پلی‌استیشن داد. این همکاری بالاخره به نتیجه رسید و حاصل آن بازی Death Stranding بود که معرفی آن را در E3 2016 مشاهده کردیم. دو تیزر جداگانه دیگر نیز در رویداد The Game Awards سال‌های 2016 و 2017 پخش شد که اطلاعات هرچند اندکی را در اختیار ما گذاشت.

جزئیات تائید شده زیادی در مورد Death Stranding و داستان آن با توجه به تریلرهای منتشرشده در دسترس نیست و تنها منبع همان حساب کاربری توییتر Kojima است که بعضی‌اوقات با انتشار تصویری ما را دست می‌اندازد. می‌دانیم که بازیگر اصلی آن Norman Reedus است که احتمالاً بازی فوق‌العاده او را در The Walking Dead دیده‌اید. او نقش Sam را بر عهده خواهد داشت. Mads Mikkelsen که بازی فوق‌العاده‌ای در Hannibal داشت نیز به‌عنوان یکی از شخصیت‌های بازی نام‌برده می‌شود.

Death Stranding توسط موتور بازی‌سازی DECIMA توسعه داده شده است که دقیقاً همان موتور به کار گرفته در Horizon Zero Dawn است. Kojima در ابتدا بیان کرد که این‌یک بازی اکشن جهان باز با المان‌های آنلاین است. بر اساس گفته‌های او، این بازی در نظر دارد که به مکانیسم تحسین‌شده و کلاسیک دیگر بازی‌ها وابسته باشد و این مکانیسم همان نبرد همیشگی بین زنده ماندن و مرگ است. هنگامی‌که Sam می‌میرد، شما به یک دنیای وارونه داخل آب فرستاده می‌شوید که باید در حالت اول‌شخص آن را دنبال کنید. هنگامی‌که به دنیای زنده‌ها بازگردید، هر چیز که انجام داده‌اید همچنان وجود خواهد داشت.

مکانیسم بعدی Death Stranding پیرامون یک نوع باران به نام Timefall است. این مکانیسم قابلیت پیر شدن و روبه‌زوال گذاشتن همه‌چیز را دارد و این دقیقاً دلیل پوشیدن بارانی توسط شخصیت‌های بازی در تریلر سوم را مشخص می‌کند. شاید عجیب‌ترین بخش بازی همان کودکی باشد که Sam در دست دارد. Kojima تائید کرده است که این چیز مرموز عجیب‌وغریب یک دستگاه است و مربوط به یکی از مکانیسم‌های گیم پلی است.

چه چیزهایی برای E3 تائید شده است؟

سونی تائید کرده است که Death Stranding یکی از گزینه‌های اصلی کنفرانس خبری E3 2018 است و یکی از چهار بازی است که سونی حساب بزرگی روی آن‌ها بازکرده است. بر اساس پست‌های اخیر Kojima، تریلر جدیدی در راه است و او یک تریلر را آماده پخش در E3 کرده است. او علاوه بر آن یک تصویر را به اشتراک گذاشته است که به نظر یک شات از تریلر اصلی باشد.

Death Stranding

چه چیزهایی را انتظار داریم در E3 ببینیم؟

سه تریلر منتشرشده‌اند و ما هنوز چیز خاصی در مورد بازی نمی‌دانیم. ما تنها جزئیات کوچکی در مورد داستان و نحوه اجرا آن دیده‌ایم. الگوهای سورئال حاضر در تصاویر بازی ما را بسیار کنجکاو کرده است و واقعاً دیگر انتظار نداریم که تیزری شبیه قبلی‌ها را ببینیم. ما چیزی مفهومی‌تر را می‌خواهیم. امیدواریم که Kojima صحنه را به دست گیرد و جزئیات خیره‌کننده‌ای را نشان دهد و همچنین انتظار داریم که گیم پلی واقعی بازی را نیز مشاهده کنیم. یک تصور کلی از مکانیسم زنده شدن و مردن داخل بازی نیز بسیار خوب خواهد بود. حداقل انتظاری که داریم آن است که حس و حال اجرا بازی و همچنین سیستم مبارزات آن را ببینیم.

جدا از گیم پلی، داستان و شخصیت‌ها نیز هنوز بسیار گنگ هستند و دوست داریم در مورد آن‌ها بیشتر بدانیم. بسیار خوب خواهد بود اگر بازیگران بزرگ بازی روی صحنه حاضر باشند. این احتمال که بازیگرهای بزرگ دیگری در بازی حاضر باشند ما را بسیار هیجان‌زده کرده است. امیدواریم که سونی و Kojima پاسخ‌های منطقی و قانع‌کننده‌ای برای سؤالات طرفداران داشته باشند.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.