E3 2018
jonathanofrivia

هر آنچه از E3 2018 انتظار داریم

jonathanofrivia 15 خرداد 1397 2 دیدگاه
951 بازدید

نمایشگاه E3 2018 هر روز نزدیک‌تر می‌شود و هیجان ما نیز برای مهم‌ترین رویداد صنعت بازی‌های ویدیویی هرروز بیشتر از قبل می‌شود و بی‌صبرانه منتظر نمایش بازی‌های بزرگ و کوچکی هستیم که در E3 2018 هستیم. اگر شما هم مانند ما هیجان دارید با ما همراه باشید تا با مورد انتظارترین بازی‌های این رویداد که انتظار می‌رود نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشند بیشتر آشنا شویم.

ANTHEM

یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های مورد انتظار ما IP بزرگ و جدید استدیو Bioware یعنی ANTHEM است. Bioware وعده داد که اثر جدید آن‌ها بهترین‌ عملکرد را درزمینهٔ تجربه بازی به‌عنوان عضوی از جامعه بزرگ و آنلاین گیمرهای درون آن ارائه بدهد که البته می‌توانید بخش داستانی را با دوستانتان بازی کنید یا به صورت تک‌نفره، انتخاب با خودتان است.

Borderlands 3

در حال حاضر یکی از انتظارات ما از 2K معرفی نسخه جدید این فرانچایز موفّق است. به‌احتمال‌زیاد می‌دانید که 2K در حال کار روی نسخه جدی این بازی است، هرچند که بازی به‌جای مارس 2019 در سال 2020 عرضه می‌شود. البته این خبر باعث می‌شود که احتمال معرفی بازی در E3 2018 کم باشد، بااین‌وجود ما امیدواریم که حداقل یک نمایش کوتاه از بازی ببینیم.

Call of Duty: Black Ops 4

استدیو Treyarch در حال پی‌ریزی تغییرات زیادی در سری Call of Duty با Black Ops 4 است. درحالی‌که بازی‌های شوتر اوّل شخص هر چند سال تغییراتی در خود می‌بینند امّا امسال call of duty به دنبال تغییری است که خیلی‌ها به خاطر آن طرفدار این سری هستند و آن چیزی نیست جز حذف بخش داستانی حالا باید تا کنفرانس سونی و انتشار اطلاعات بیشتر از بازی منتظر بود و دید که چه در انتظار این سری است.

Cyberpunk 2077

استدیو CD Projekt RED وعده داده که با دست پر به E3 امسال می‌آید. قطعاً بازی Cyberpunk 2077 نیز یکی از بازی‌هایی است که همه ما برای انتشار اطلاعات از آن هیجان‌زده خواهیم شد. درحالی‌که هیچ رویدادی برای این بازی در نظر گرفته نشده، امّا ما انتظار داریم که حداقل یک تریلر از این بازی نمایش داده شود. هنوز چیزی از نمایش بازی معلوم نیست و برای فهمیدن آن باید کمی صبر کنیم.

Days Gone

جدیدترین بازی استدیو Bend که ساخت یک نسخه از مجموعه Uncharted را در کارنامه خود دارند، بازی Days Gone است. امّا این بازی بزرگ‌ترین پروژه این استدیو است. این بازی اولین بار در E3 2016 رونمایی شد امّا تاکنون تاریخ انتشاری برای آن اعلام نشده است. بازی Open-World است و شما در بازی راه‌های زیادی برای کشتن دشمنان که بیشتر آن‌ها زامبی هستند دارید.

Death Stranding

Death Stranding یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌هایی است که کوجیما کارگردان بازی وعده نمایشش را داده است. با اینکه سه تریلر از بازی منتشر شده امّا هنوز هیچ گیم پلی نمایش داده نشده است. تریلرهای سینماتیکی هم که از بازی منتشر شد رازهای زیادی را در خود داشت. بازی یکی از 4 بازی اصلی سونی در نمایشگاه امسال خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که این بار استاد کوجیما کارگردان بازی چه چیزی برای طرفداران تدارک دیده است.

The Division 2

نسخه اول بازی The Division قرار بود که یک بازی ایده آل در سبک MMORPG باشد. محیط بازی شهر نیویورک را که با برف پوشیده شده بود را که تحت بحرانی پاندمیک بود را نشان می‌داد. دو سال بعد کمپانی Ubisoft اعلام کرده که بازی در E3 نمایش خواهد داشت و اطلاعات زیادی نیز از بازی منتشر می‌شود.

Ghost of Tsushima

ساخته جدید استدیو Sucker Punch بازی Ghost of Tsushima است. بازی در نمایشگاه Paris Games Week 2017 معرفی شد که داستان یک سامورایی در جزیره سوشیما کشور ژاپن را روایت می‌کند و قرار است در انحصار سونی باشد. هنوز اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست و قرار است اطلاعات زیادی در کنفرانس سونی منتشر شود.

 

Kingdom Hearts III

زمان زیادی از معرفی بازی گذشته است. درحالی‌که نسخه‌های زیادی از این مجموعه منتشرشده اما نسخه دوّم این بازی 13 سال قبل منتشرشده است و طرفداران مدّت زیادی است که منتظر نسخه بعدی بازی هستند. حالا در آستانه E3 باید آماده باشیم و ببینیم که چه چیزی در انتظار این نسخه از بازی است.

 

Metroid Prime 4

Nintendo در E3 سال قبل این بازی را به عنوان انحصاری برای کنسول Switch معرفی کرد. همچنین اعلام کرد که بازی به آرامی در حال توسعه است؛ اما اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده است و باید چند روز صبر کنیم و ببینیم که چه اطلاعاتی از بازی منتشر خواهد شد.

RAGE 2

بعد از لو رفتن بازی در چند خورده فروشی و تصاویر بازی بالاخره Bethesda تریلری از بازی منتشر کرد. معاون ارشد Bethesda تائید کرد که اطلاعات زیادی از بازی در کنفرانس Bethesda منتشر خواهد شد امّا همه منتظر اعلام تاریخ انتشار از این بازی هستند.

Splinter Cell

مدت بسیار زیادی است که سری Splinter Cell در سکوت کامل خبری فرو رفته است و ناشر آن یعنی کمپانی Ubisoft اطلاعاتی از بازی منتشر نکرده است. حال همه چشم‌ها در انتظار معرفی نسخه جدید این سری در نمایشگاه امسال است و باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این بازی پرطرفدار چه خواهد شد.

Super Smash Bros. Switch

همان‌طور که وعده داده‌شده امیدواریم اطلاعات زیادی از بازی این انحصاری Switch در E3 به دست ما برسد. Nintendo قبلاً اعلام کرده، که بازی در کنفرانس این شرکت حضور دارد و اطلاعات فراوان (احتمالاً تاریخ عرضه بازی) از بازی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    داش Gears of War 5 تو لیستت نیسته ها ):

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      سلام
      منبع gamespot هست