Assassin’s Creed
یحیی رحیمی

حضور Assassin’s Creed Odyssey در کنفرانس E3 توسط تیزری از یوبی‌سافت تائید شد

یحیی رحیمی 12 خرداد 1397 1 دیدگاه
1,498 بازدید

چند روز پیش شایعاتی پیرامون نسخه بعدی Assassin’s Creed شنیدیم و حالا امروز اکانت رسمی بازی در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار تیزری کوتاه از بازی، تمامی شایعات را تائید کرده است. بر این اساس نام نسخه بعدی Assassin’s Creed Odyssey است و همان‌طور که از اسمش پیداست، حوادث این بازی در روم باستان و اسپارتا دنبال می‌شود که می‌تواند یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین نسخه بازی را رقم بزند.

در توییت منتشر یافته بیان شده است که کنفرانس E3 امسال، زمان معرفی کامل این بازی است و باید تا شروع مراسم یوبی‌سافت منتظر بمانیم. مشخص نیست که این بازی همانند دیگر همتایان خود، امسال منتشر شود و شاید سال 2019 میلادی زمان انتشار رسمی این بازی قلمداد شود. منابع نامشخصی بیان کرده‌اند که Assassin’s Creed: Odyssey بیشتر دارای المان‌های PRG یا نقش‌آفرینی خواهد داشت و تصمیمات کاربر روی پایان بازی تأثیر خواهد گذاشت و درنتیجه چندین پایان در انتظار هواداران این عنوان محبوب است.

مکانیسم و شخصیت‌های نسخه Origins در این بازی حاضر نخواهد بود و مکانیسم‌های جدیدی در انتظار طرفداران است. انتظار می‌رود که این بازی قبل از ماه آوریل سال 2019 منتشر شود. مدتی پیش بود که شایعات پیرامون این نسخه جدید Assassin’s Creed بالا گرفت و بسیاری باور داشتند که اتفاقات بازی در یونان باستان جریان خواهد داشت و الان مشخص شده است که آن ادعاها واقعاً درست بوده‌اند. شما انتظار چه سورپرایزهایی از یوبی‌سافت دارید؟ گفتنی است که کنفرانس E3 این کمپانی در تاریخ 11 ژوئن میلادی برگزار خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ebrahim

    مهمان

    من فقط دوست دارم مبارزه های مشت زنی و اون پارکور های قشنگی که تو AC Unity بود دوباره برگردن و میشد با Hidden Blade بجنگی امیدوارم بازم شاهد یه گیم پلی ناب و داستان قشنگ باشیم.

    پاسخ دهید