Battlefield V
یحیی رحیمی

مشخصات سیستم پایه برای اجرای بازی Battlefield V منتشر شد

یحیی رحیمی 9 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,084 بازدید

شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون نسخه بعدی شوتر Battlefield بالا گرفته بود و DICE بالاخره نسخه پنجم بازی به نام Battlefield 5 را معرفی کرد. این بازی پیرامون جنگ جهانی دوم است و شخصیت زن نیز به این بازی اضافه شده است. DICE اما امروز مشخصات سیستم پایه برای اجرا نسخه PC بازی را رسما اعلام کرده است.

به نظر می‌رسد که انتشار چنین جزئیاتی برای این بازی کمی زود باشد زیرا که تنها چند روز از معرفی بزرگ این بازی گذشته است و EA هر جوره این جزئیات را منتشر کرده است. این اتفاق برای بازی‌های Battlefield زیادی اتفاق افتاده است و هنگامی‌که صفحه Origin بازی ایجاد می‌شود، معمولاً مشخصات سیستم پایه نیز در آن قرار دارد. گفتنی است که سیستم موردنیاز برای اجرا بازی دقیقاً همان سیستم موردنیاز Battlefield 1 است.

توضیح این امر کار راحتی است و دلیل آن استفاده هر دو این بازی‌ها از موتور گرافیکی Frostbite است و با این استدلال می‌توان گفت که جلوه‌های گرافیکی بازی شباهت زیادی به هم دیگر دارند. این مسئله مشکل جدی ایجاد نمی‌کند اما بسیاری از بازیکنان دوست دارند که بازی نسخه به نسخه ازنظر گرافیکی پیشرفت کند و همین موضوع کمی شاید آزاردهنده باشد. البته با دیدن چند مشخصات سخت‌افزاری نمی‌توان قضاوتی در مورد گرافیک بازی داشت. تا زمان انتشار گیم پلی باید برای آگاهی در مورد این موضوع صبر کرد.

کنفرانس E3 امسال همه‌چیز را در مورد این بازی مشخص می‌کند و گیم پلی اصلی داستان را در این مراسم خواهیم دید. گفته می‌شود که Battlefield 5 از Season Pass برخوردار نیست و همچنین از Loot Boxes نیز خبری در کار نیست. به‌جای آن‌ها شاهد آیتم‌های کهکشانی خواهیم بود که از طریق پول واقعی قابل خریداری خواهند بود. Battlefield V در تاریخ 19 اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید سیستم پایه برای اجرا بازی را مشاهده کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Battlefield V :

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
Processor (AMD): AMD FX-6350
Processor (Intel): Core i5 6600K
Memory: 8GB RAM
Graphics card (AMD): AMD Radeon™ HD 7850 2GB
Graphics card (NVIDIA): nVidia GeForce® GTX 660 2GB
DirectX: 11.0 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50GB

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.