Death Stranding
یحیی رحیمی

Hideo Kojima با انتشار تصویری از Death Stranding تریلر جدیدی از بازی را معرفی کرد

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
957 بازدید

بازی Death Stranding از آخرین ساخته‌های Hideo Kojima است. هیچ‌گونه جزئیات خاصی از روند داستانی این بازی در دسترس نیست و تمام بازی به حالت رمز و راز است. این بازی به حدی موردتوجه بوده است که تیزر به تیزر آن موردبررسی قرار گرفته است و Death Stranding واقعاً از آن بازی‌هایی بوده است که باید به‌تمامی نقاط تصاویر منتشرشده‌اش دقت کرد. Kojima اما همیشه به کارهای عجیب‌وغریبش مشهور بوده است و این دفعه نیز با انتشار تصویری جدید، طرفداران این بازی را به بازی گرفته است.

Kojima Twitte

می‌دانیم که سونی به دنبال معرفی رسمی و پخش تریلرهای رسمی از Death Stranding در رویداد E3 است اما فرم اصلی این ویدیو کاملاً ناشناس بود. Kojima در حساب‌رسمی توییتر خود یک تصویر را منتشر کرده است که یک فهم کلی را در مورد تریلر احتمالی بازی در کنفرانس E3 به عمل می‌آورد. Kojima چندین دفعه به انجام این کار پرداخته است و این اولین بار نیست که او آماده‌سازی روانی طرفداران برای انتشار یک تریلر را انجام می‌دهد. توییت او به شرح زیر است:

 

درحالی‌که من می‌خواستم با نصب ابزارهای 4K به ادیت (ویدیو) بپردازم، PC من نتوانست به‌خوبی و روانی عمل کند و دلیل آن کم‌آوردن پردازنده بود. شانسی برای ویرایش خطی وجود ندارد. فکر کنم که برای مدتی باید باکیفیت 2K به ادیت آن بپردازم.

هنوز مشخص نیست که بازی در مورد چیست و هیچ تصویر و ویدیویی نیز از گیم پلی مشاهده نکرده‌ایم. Norman Reedus البته در مورد بازی گفته است که تم داستان و جلوه‌های آن از حال حاضر فراتر است و بسیار پیشرفته از دیگر بازی‌های حال حاضر است. با توجه به این مسائل، باید منتظر تریلر طوفانی در رویداد E3 امسال باشیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.