یحیی رحیمی

Stalker 2 احتمالاً در حال توسعه است و سال 2021 منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
840 بازدید

به نظر می‌رسد که نسخه دوم بازی STALKER درحال‌توسعه است و در سال 2021 شاهد عرضه آن خواهیم بود. این گفته توسط صفحه فیس بوک مدیرعامل استدیو GSC به نام Sergiy Grygorovych منتشر شده است. او در پست منتشر یافته خود گفته است که استدیو GSC GAME WORLD درحال‌توسعه S.T.A.L.K.E.R 2 است. او به‌اضافه این‌ها، لینک یک سایت را به پست خود افزوده است که تنها حاوی یک تصویر با لوگو STALKER 2 و همچنین عدد 2021 است که احتمالاً سال انتشار بازی است.

استدیو GSC در سال 2012 و حین توسعه STALKER 2 از هم پاشید. بعدازآن بود که کارمندان استدیو توسط Grygorovych نادیده گرفته شدند و خودشان استدیو جدیدی به نام Vostok Games پدیدآورند که بازی‌هایی همچون Survarium و بازی در سبک Battle Royale به نام Fear the Wolves را توسعه داده است. استدیو GSC از سال 2012 به هیچ‌گونه‌ای فعالیتی نداشته است و هنوزم معلوم نیست که فعالیت آن در حال حاضر چگونه است.

مشخص نیست که آیا استدیو در حال حاضر تیمی برای توسعه بازی در اختیار دارد یا اینکه بازی تنها در مرحله جذب تیم و ایده پردازی است. منبع خبر در گفتگو با توسعه‌دهندگان اکراینی نیز هیچ‌گونه خبری کسب نکرده است و آن‌ها در پاسخ به سؤال او گفته‌اند که هیچ‌گونه خبری در مورد STALKER نشنیده‌اند. اعلام توسعه STALKER 2 اما کمی تعجب‌برانگیز است و اینکه این خبرها با تأخیر انتشار Metro Exodus نیز گره‌خورده است، کمی طرفداران را به شک انداخته است. نسخه جدید مترو شباهت‌های عجیبی به بازی STALKER 2 دارد.

همان‌طور که گفته شد، بازی Fear the Wolves نیز درحال‌توسعه است و قرار است که در سال جاری منتشر شود. انتظار داریم که به‌زودی، خبرهایی نیز از این بازی بگیریم. البته باید گفت که هر دو این بازی‌ها قبل از انتشار STALKER 2 به بازار آمده‌اند. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.