یحیی رحیمی

انتشار بازی Metro Exodus به سال بعدی میلادی موکول شد

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
565 بازدید

استدیو 4A Games مدتی است مشغول به توسعه نسخه بعدی سری بازی‌های Metro است. قرار بود که این بازی پاییز سال 2018 منتشر شود. به نظر می‌رسد که تیم توسعه بازی به این نتیجه رسیده است که این زمان برای انتشار بسیار کوتاه است و بازی هنوز توانایی عرضه در این تاریخ مشخص را ندارد. Deep Silver که منتشرکننده بازی است به همراه 4A Games بیانیه‌ای در این مورد منتشر کرده است که به آن خواهیم پرداخت.

توسعه بازی Metro Exodus به‌طور خوبی در حال پیشرفت است و در مورد آنچه دیده‌ایم بسیار هیجان‌زده‌ایم. ما به‌طور مداوم در حال نقد و بررسی روند توسعه هستیم تا اطمینان حاصل کنیم، طرفداران ما از آنچه می‌سازیم رضایت داشته باشند و همچنین ارزش حمایت آن‌ها را حفظ کنیم. ما می‌خواهیم که تجربه‌ای برای طرفدارانمان پدیدآوریم که مورد رضایت همه باشد و همچنین بزرگ‌ترین و بهترین بازی Metro باشد که طرفداران به خود دیده باشند. به همین دلیل ما تاریخ انتشار آن را به سه‌ماهه اول سال 2019 موکول می‌کنیم.

 

می‌دانیم که این خبری ناراحت‌کننده برای طرفدارانمان خواهد بود؛ اما می‌دانیم که نتیجه کار بسیار مهم‌تر است و این فرصت اضافی برای بالا بردن کیفیت بسیار مهم است. همچنین می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم تا بگوییم در ماه ژوئن یک گیم پلی جدید منتشر خواهیم کرد که از بخش جدیدی از بازی خواهد بود که مطمئنم از آن لذت خواهید برد.

Metro Exodus پارسال و در مراسم E3 معرفی شد. بازی از آن محیط کلاسیک خود فاصله گرفته است و بیشتر حالت جهان باز پیداکرده است که همین کار چالش‌های بزرگی برای استدیو بازی‌سازی پدید آورده است. STALKER 2 نیز در حال ساخت است و این نسخه از مترو نیز رگه‌هایی از این بازی را در خود دارد زیرا که طراح اصلی STALKER، هم‌اکنون کارگردان بازی Metro Exodus است. گفته می‌شود که توسعه این عنوان برای کنسول‌های PS4، Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی انجام می‌گیرد.

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.