Call of Duty Black Ops 4
یحیی رحیمی

ویدیو گیم پلی و توضیحات کامل پیرامون Call of Duty Black Ops 4 منتشر شد

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,221 بازدید

مدتی است که شایعات پیرامون بازی Call of Duty Black Ops 4 بالا گرفته است و استدیو بازی بالاخره جزئیات کاملی از این بازی و همچنین گیم پلی کوتاهی از بخش Multiplayer آن منتشر کرده است. قبلاً شایعاتی مبنی بر غایب بوده بخش تک نفره و وجود نبردهای Battle Royale بود که توسعه‌دهنده بازی تمام آن‌ها را تائید کرده است. دیروز بخش چند نفره و زامبی بازی معرفی شد. توسعه‌دهنده بازی نیز همچنین دلیل عدم وجود بخش تک نفره را توضیح داده است که به آن خواهیم پرداخت.


نام نبردهای Battle Royale بازی اما Blackout است و دارای شخصیت‌های معروفی از سری Black Ops است. Treyarch از وجود وسایل نقلیه زمینی و هوایی در این نبردها خبر داده است. همان‌طور که گفته شد، بخش Campaign وجود نخواهد داشت و تنها چند مرحله آزمایشی جای آن را پر خواهد کرد. بر اساس گفته‌ها اما بخش Zombie نیز قابلیت بازی با ربات‌ها را دارد. Treyarch در معرفی رسمی بخش Blackout گفته است:

ما امروز علاوه بر بخش آنلاین و زامبی، Blackout را معرفی می‌کنیم که تجربه نبردهای Battle Royale را در سری بازی‌های Black Ops به ارمغان می‌آورد. Blackout تجربه جدیدی در تاریخ بازی‌های Call of Duty است. بازیکنان نیاز به انتخاب استراتژی‌های متفاوت برای مبارزه و دوام آوردن دارند. بزرگ‌ترین نقشه تاریخ Call of Duty استفاده خواهد شد و این نقشه 1500 بار از Nuketown نیز بزرگ‌تر است. Blackout بازیکنان را در یک درگیری بزرگ قرار می‌دهد و شخصیت‌های تاریخ این بازی نیز بازیکنان را در این مسیر همراهی خواهند کرد.

نسخه مخصوص PC بازی اما توسط استدیو Beenox توسعه داده‌شده است و این استدیو نیز به‌نوبه خود توضیحاتی در مورد نسخه PC بازی بیان کرده است:

Treyarch برای توسعه Black Ops 4، همکاری کاملی با Beenox داشته است. Black Ops 4 دارای بزرگ‌ترین تیم توسعه تاریخ بازی‌های PC است و این نسخه از بازی دارای فریم ریت بسیار بالا و همچنین کیفیت HDR خواهد بود. پشتیبانی صفحه‌نمایش‌های Ultra-Wide نیز در نظر گرفته شده است و بازی از بالاترین سخت‌افزار موجود در بازار نیز استفاده کامل را می‌برد. بازیکنان دارای تنظیماتی همچون انتخاب حالت چپ‌دست و راست‌دست خواهند بود و کیبورد و دکمه‌های بازی نیز به‌طور کامل قابل‌تغییر است.

بخش Multiplayer بازی نیز حس و حال جدیدی پیداکرده است. در این بخش تنها قادر به تیراندازی نیستید و در حین استفاده از سلاح خود، می‌توانید کارهای دیگر هم انجام دهید. بهبودی خودکار بازیکن در بازی وجود ندارد و تنها یک دکمه مخصوص برای افزایش سلامت و جان بازیکن تعبیه شده است که Activision در مورد آن بیان کرده است که:

Call of Duty: Black Ops 4 دارای نبردهای زمینی و همچنین گیم پلی تاکتیکی خواهد بود. سلاح‌های کاملاً جدید و نقشه‌های نو تعبیه‌شده است و بازی به همان سیستم Pick 10 بازگشته است. نوآوری‌هایی در کنترل سلاح‌ها، جریان مبارزه، بهبود جان بازیکن و حرکات بازیکن تعبیه شده است. Black Ops 4 بسیار عمیق‌تر از بقیه نسخه‌ها به بخش Multiplayer پرداخته است. Black Ops 4 بازگشت حرفه‌ای‌ها به بازی با سلاح‌های جدید و استایل مبارزه جدید است. بازیکنان برای دوام آوردن باید بسیار قدرتمند باشند و همچنین پشتیبانی تیمی عالی داشته باشند.

توضیحاتی درزمینه بخش Zombie هم بیان‌شده است. بر اساس گفته‌ها این بخش سه تجربه متفاوت در زمان انتشار برای بازیکن به عمل خواهد آورد. خط داستانی جدیدی تعبیه شده است و همچنین باوجود شخصیت‌های جدید و سلاح‌های نو، این بخش به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل شده است. Black Ops 4 با انتشار خود، 10 سالگی بخش زامبی را جشن خواهد گرفت و احتمالاً بزرگ‌ترین بخش زامبی را پیش رو خواهیم داشت.

Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.