یحیی رحیمی

FIFA 19 دارای لایسنس لیگ قهرمانان اروپا و همچنین Europa League خواهد بود

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,323 بازدید

PES بعد از سال‌ها لایسنس لیگ قهرمانان را از دست داد و تنها دل‌خوشی طرفداران این عنوان نیز از دست رفت. بر اساس منابع گفته نشده، FIFA 19 دارای لایسنس رسمی لیگ قهرمانان اروپا موسوم به Champions League و همچنین Europa League خواهد بود. این خبر از طریق منبع گفته نشده‌ای بیان شده است و صحت آن مورد تائید نیست و تنها می‌توان در حد شایعه آن را در نظر گرفت.

ماه پیش بود که کونامی به‌طور رسمی، پایان یافتن معاهده ده‌ساله خود با UEFA را اعلام کرد و لایسنس لیگ قهرمانان بعد از فینال اروپایی بین دو تیم لیورپول و رئال مادرید به پایان خواهد رسید. این به معنی آن است که سلطه 10 ساله Pro Evolution Soccer در زمینه اروپایی پایان یافت و شاید تنها دل‌خوشی طرفداران بازی نیز به باد هوا رفت. بعدازآن بود که گمانه‌زنی‌ها پیرامون مذاکرات EA Sports و EUFA بالا گرفت و بسیاری انتظار داشتند که FIFA این لایسنس را نیز به دست بگیرد.

یک منبع هلندی اما دقیقاً این موضوع را گزارش داده است. یکی از گزارشگران شبکه Fox Sports به نام Evert ten Napel در گفتگو با رسانه‌های هلندی، خبر از افزوده شدن لیگ قهرمانان اروپا و همچنین لیگ اروپا به FIFA 19 داده‌اند. این گزارشگر یکی از صداپیشه‌های بازی است و درنتیجه باید این خبر را جدید گرفت. او البته صحبت‌های جالبی در زمینه کار خود و همچنین افزودن این لایسنس ها بیان کرده است که قابل‌توجه است:

تقریباً 6 یا 7 روز از سال به ضبط دیالوگ و متن‌های آپدیت شده در استدیو Utrecht به همراه Youri Mulder می‌پردازم. بازی در سال 2019 بسیار بهتر خواهد شد و دلیل آن اضافه شدن UEFA Champions League و UEFA Europa League است. تقریباً کار خود در نسخه 2019 را به پایان رسانده‌ام و بعدازآن به مرکز تست و آزمایش خواهم رفت که در آنجا بعضی از بازیکنان خوب، همه‌چیز را ازنظر درستی و کیفیت چک می‌کنند و بعدازآن است که بازی در ماه اکتبر به فروشگاه‌ها خواهد رفت.

بر اساس گفته‌های گزارش گر EuroGamer، بسیاری از مردم از حرف‌های او شگفت‌زده شدند اما همه طوری رفتار می‌کردند که انگار اتفاقی نیفتاده است. تعجب‌آور نیست که FIFA 19 لایسنس این لیگ‌های معتبر اروپایی را به بازی اضافه کرده باشد؛ ولی حرف‌های Event Ten Napel به‌طورقطع تمامی برنامه‌های EA را برای کنفرانس E3 امسال به هم ریخته است. PES اما بی‌سروصدا نسخه 2019 خود را معرفی کرد و قول داده است که لیگ‌های بیشتری را به بازی اضافه کند. نظر شما چیست؟

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.