یحیی رحیمی

شایعه: استدیو Bethesda به دنبال معرفی رسمی Rage 2 در هفته آینده است

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,024 بازدید

چند روز پیش بود که خبری مبنی برقرار گرفتن بازی Rage 2 در وب‌سایت Walmart شنیده شد و بعدازآن بود که سیر شایعات پیرامون این بازی شروع شد. به نظر می‌رسد که نسخه بعدی Rage در بین عنوان‌های امسال استدیو Bethesda Softworks برای رویداد بزرگ E3 2018 باشد. امروز اما خبری منتشرشده است که نسخه بعدی Rage زودتر از چیزی که انتظار می‌رود معرفی خواهد شد.

Bethesda در صفحه توییتر خود چندین تصویر و تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که نقاطی در سراسر جهان را با رنگ صورتی نشان می‌دهد. این تصاویر در ادامه تصویر منتشر یافته دیروز است که برج Big Ben لندن را نشان می‌داد. دومین تصویر اما یک راکت فضایی را نشان می‌دهد که با رنگ صورتی، عدد 14-5 روی آن حک شده است که این عدد با زمان موجود روی ساعت منتشرشده دیروز برابری می‌کند.

سومین تصویر اما میدان بزرگ Sukiyabashi در ژاپن را نشان می‌دهد و این میدان نیز با رنگ صورتی پوشانده شده است. داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود و یک عکس چهارم نیز وجود دارد که صف مردم در ورودی برج Anarchy را نشان می‌دهد و بین آن‌ها اما فردی قرار دارد که شباهت بسیار زیادی به شخصیت‌های بازی Rage دارد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این بازی نمی‌دانیم و حتی مشخص نیست که نام آن Rage 2 باشد یا خیر.

باوجوداین تصاویر و همچنین شایعات پیرامون آن به نظر می‌رسد که معرفی Rage 2 قطعی باشد و اگر آن اعداد 14-5 نیز واقعی باشند؛ باید گفت که هفته آینده شاهد معرفی رسمی و خبرهای بیشتری در مورد بازی خواهیم بود. تصاویر منتشرشده در حساب استدیو را می‌توانید در همین صفحه نیز مشاهده کنید. نظر شما چیست؟

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.