یحیی رحیمی

عنوان‌های Halo 6 و Gears of War 5 قبل از شروع نسل هشتم منتشر خواهند شد

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
726 بازدید

همه می‌دانیم که بازی‌های Gears of War 5 و Halo 6 در دست ساخت هستند و اگر امسال معرفی نشوند، حتماً سال بعد معرفی خواهند شد؛ اما مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی به سلطه Xbox One پایان خواهد داد و نسل بعدی کنسول خود را معرفی خواهد کرد. بسیاری نگران هستند که چه بلایی سر این اختصاصی‌ها خواهد آمد و آیا نسل حال حاضر کنسول‌های مایکروسافت، شاهد انتشار آن‌ها خواهد بود یا خیر.

بر اساس گفته‌های یکی از بهترین تحلیل گران صنعت بازی‌های ویدیویی به نام Michael Pachter، بازی‌های Halo 6 و Gears of War 5 هر دو برای Xbox One منتشر خواهند شد و این اتفاق قبل از پایان یافتن عمر Xbox One خواهد بود. او در مصاحبه با GamingBolt بیان کرد:

به نظرم Xbox Two یا هراسمی که داشته باشد، یک رویداد مربوط به سال 2020 خواهد بود و واقعاً متعجب خواهم شد اگر بازی‌های Halo و Gear قبل از آن زمان منتشر نشوند. اگر دوست دارید شرط ببندم، باید بگویم که Halo امسال و Gears سال بعد منتشر خواهد شد. فکر می‌کنم که مایکروسافت بسیار محتاط عمل کرده است اما در این دو سال مانده این بازی‌ها را دریافت خواهیم کرد. اگر در مورد زمان نسل بعدی Xbox نیز اشتباه کنم، باید بگویم که قطعاً یکی از این دو عنوان منتشر خواهند شد. احتمالاً این بازی‌ها انحصاری نباشند و برای نسل بعد و قبل منتشر شوند؛ دقیق شبیه کاری که نینتندو با Breath of the Wild در کنسول‌های Wii U و Switch انجام داد.

به نظرم فکر خوبی باشد که مایکروسافت، حداقل یکی از این دو بازی را برای نسل بعد نگه دارد و در زمان عرضه کنسول بتواند، یکی از انحصاری‌های محبوب خود را نیز کنار آن منتشر کند و خاطرات ناخوشایند Xbox One را بشوید. به‌احتمال‌زیاد این دو بازی برای نسل قبل و بعد منتشر خواهند شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.