یحیی رحیمی

تاریخ انتشار رسمی بازی Anthem به ماه مارس 2019 موکول شد

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
564 بازدید

Anthem یکی از جدیدتری بازی‌های کمپانی EA است که جزئیات چندانی از آن مشخص نیست و در طول این مدت، دستخوش تعلیق و تأخیرهای زیادی بوده است. این بازی داستان گروهی از انسان‌ها را روایت می‌کند که به‌منظور ماجراجویی به افق‌های دور سفر می‌کنند و در این میان با موجودات فرازمینی و دشمنان خاصی مواجه می‌شوند. همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، بازی به سال 2019 تأخیر خورد و هیچ اطلاعات دیگری در مورد زمان رسمی انتشار آن منتشر نشد.

تنها چیزی که می‌دانستیم آن بود که انتشار Anthem به سه ماه آخر سال موکول شده است. Electronic Arts اخیراً کنفرانس سود و زیان سالانه خود را پشت سر گذاشته است و Blake Jorgenson، مسئول امور مالی این کمپانی، در پاسخ به سؤالی در کنفرانس گفته‌شده، ماه انتشار این بازی را اعلام کرده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، Anthem قرار است در ماه مارس 2019 منتشر شود و امیدواریم که هیچ‌گونه تأخیر و تعلیق دیگری در برنامه نباشد. Jorgenson همچنین بیان کرده است که کمپانی EA کمی روی ظاهر و کیفیت بازی حساس است و دلیل آن جدید بودن این IP مرموز است.

او همچنین بیان کرده است که در مورد بازی بسیار هیجان زده است و تجربه بسیار خاصی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. او بیان کرده است که این بازی برای طرفداران بازی‌های ویدیویی، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. گفته می‌شود که EA به دنبال خلق تجربه آنلاین فوق‌العاده‌ای است و تمرکز اصلی روی سرویس‌های زنده و آنلاین مرتبط با بازی است. انتظار می‌رود که به‌زودی، اطلاعات کاملی از Anthem دریافت کنیم. قرار است که Anthem در سال 2019 برای کنسول‌های PlayStation 4، Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.