یحیی رحیمی

با آپدیت شماره 12 بازی PUBG، سلاح و ماشین‌های جدیدی را تجربه کنید

یحیی رحیمی 14 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,101 بازدید

PlayerUnknown’s Battlegrounds قرار است که یک آپدیت جدید برای پلتفرم PC دریافت کند و این به‌روزرسانی جدید نسبت به قبلی‌ها بسیار بزرگ خواهد بود .سلاح جدیدی به نام SLR به بازی اضافه شده است و همچنین می‌توانید از ماشین جدیدی به نام Mirado در خیابان‌های شهر Miramar استفاده کنید. لیگ جدیدی نیز با انتشار این آپدیت شروع به کار خواهد کرد و همچنین قابلیت انتخاب نقشه‌های متفاوت نیز با انتشار این به‌روزرسانی اضافه خواهد شد.

تفنگ جدید که SLR نام دارد، دارای کالیبر 7.62 میلی‌متر است که 10 گلوله را در هر خشابش جا می‌دهد و در صورت به‌روزرسانی نیز، توانایی گذاشتن 20 گلوله در هر خشاب را خواهید داشت. توسعه‌دهندگان بازی عنوان کرده‌اند که سلاح SLR، بسیار قدرتمندتر از SKS خواهد بود و با بهبودهای زیادی نسبت به آن منتشر خواهد شد.

ماشین جدید بازی به نام Mirado اما یک ماشین قدرتی و سفت‌وسخت است. PUBG Corp بیان کرده است که این ماشین دارای 4 صندلی است و در نزدیک مرکز شهر در خیابان‌های اصلی قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهنده بازی عنوان کرده است که این ماشین، سریع‌ترین راه برای فرار از بزرگ‌راه است. این آپدیت اخیراً توسط سرورهای تست بازی مورد آزمایش قرار گرفته بود و قرار است در به‌روزرسانی بعدی سرورها روی بازی نصب شود.

گفته می‌شود که سرورهای بازی امروز و فردا به مدت‌های مشخصی قطع خواهند شد و دلیل آن نصب این آپدیت و بهبودهای مرتبط به آن است. توسعه‌دهنده بازی عنوان کرده است که عملیات نصب و بهبود سرورها از 7 عصر به‌وقت PT شروع خواهد شد که 8 و نیم ساعت با ایران فاصله زمانی دارد. شروع به کار سرورها نیز بعد از اتمام کلی لیگ فعلی خواهد بود.

افزونه‌های زیادی برای سلاح‌های مختلف نیز در نظر گرفته شده است. برای نمونه با استفاده از Duckbill برای تفنگ‌های Shotgun قادر به کنترل عمودی بهتر تفنگ در هنگام شلیک خواهید بود. دو دوربین جدید نیز برای تک‌تیراندازها اضافه شده است. تمرکز قدرت از یک سلاح نیز برداشته شده است و سلاح‌های مختلف دارای قدرت‌های یکسانی خواهند بود و دیگر تفنگ‌های رگباری، بهترین گزینه برای دوام آوردن در دنیای بازی نخواهند بود.

کوله‌پشتی‌های بازی که شامل ضدگلوله هستند نیز تنها در مکان‌های فرود مهمات در دسترس خواهند بود. بهبودهای کلی برای نقشه Miramar نیز در نظر گرفته‌شده است و باگ‌های مختلف بازی نیز برطرف شده‌اند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.