Pro Evolution Soccer 2019
یحیی رحیمی

PES 2019 دارای لایسنس بعضی تیم‌ها و لیگ‌های معتبر اروپایی خواهد بود

یحیی رحیمی 14 اردیبهشت 1397 1 دیدگاه
1,420 بازدید

اطلاعاتی از نسخه 2019 بازی PES منتشر شده است و به نظر می‌رسد که کونامی بالاخره پول‌های خود را خرج لایسنس تیم‌های معتبر اروپایی کرده است. یکی از مشکلات عمده این بازی نبود لباس، لوگو و نام تیم‌های معتبر است و بسیاری نیز به همین دلیل از آن دلسرد شده بودند. فروشگاه Hong Kong PlayStation این بازی را به مدت کوتاهی در لیست پیش‌فروش خود قرار داده بود و بر این اساس، PES 2019 در تاریخ 30 اوت میلادی منتشر خواهد شد.

تصاویری از بازی نیز منتشر شده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. به نظر می‌رسد که نسخه‌ای به نام Legend Edition از بازی وجود داشته باشد و تصاویر منتشرشده، David Beckham ستاره سال‌های دور انگلستان را روی کاور بازی نشان می‌دهد. موضوع شگفت‌انگیز در مورد این کاور اما برچسب لیگ‌های جدید است که جزئیات آن پوشانده شده است و تنها به گفتن لیگ‌های لایسنس شده جدید بسنده کرده‌اند.

 

PES 2019

این خبر بزرگی برای طرفداران PES است و به نظر نشان از تلاش کونامی برای بازپس‌گیری محبوبیت سال‌های پیش دارد. همین چند مدت پیش بود که کونامی لایسنس لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داد. بعید است که این بازی بتواند از سلطه بی‌حد و شمار EA روی لیگ جزیره انگلستان بکاهد و تنها انتظار داریم که لیگ‌های کشورهای مختلف به بازی اضافه‌شده باشند. گفته می‌شود که این بازی از گرافیک 4K HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گفته می‌شود که تمام بخش‌های MyClub تغییر داده‌شده‌اند و توانایی‌های جدیدی به این بخش اضافه‌شده است که باعث بهبود سیستم شوت بازیکنان شده است. همچنین بهبودهای روی سیستم Stamina نیز انجام‌گرفته است و ویژگی به نام Visible Fatigue نیز به طبیعی شدن سیستم نفس بازیکنان کمک خواهد کرد. در تصویر منتشرشده از بازی می‌توانید Philippe Coutinho را مشاهده کنید که لباس تیم محبوب بارسلونا را بر تن کرده است و این نشان از برجا ماندن لایسنس این تیم با کونامی دارد.

چیزی به معرفی رسمی هر دو بازی‌های FIFA 19 و PES 2019 نمانده است و انتظار داریم که به‌زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه بشنویم. نظر شما چیست؟ چه لیگ‌هایی به بازی اضافه‌شده‌اند؟

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    این دفعه ببینم لیگ آلمان رو لایسنس میکنه یا ….. دلمون برا بایرن تنگ شده اگه خبری شد اطلاع بدید لطفا

    پاسخ دهید