یحیی رحیمی

تصاویر جدیدی از شهر اصلی بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth منتشر شد

یحیی رحیمی 14 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
927 بازدید

اگر یادتان باشد، کمپانی Blizzard خبر از انتشار بازی جدیدی به نام Battle for Azeroth داد و بسیاری برایشان سؤال بود که بلیزارد این دفعه چه داستانی پشت بازی‌اش قرار داده است. کمپانی Blizzard Entertainment اما امروز جزئیات جدیدی از بازی منتشر کرده است و تصاویری از شهر اصلی به نام Zandalari City Zuldar به نمایش گذاشته است. این تصاویر جزئیاتی از موجودات متهاجم جنگل قدیمی بازی را نشان می‌دهد و یک تصور کلی را قبل از انتشار بازی به شما القا می‌کند.

Zuldazar پایتخت کشور Zandalar است که مرکز سربازان این مملکت خیالی است. این شهر همچنین خانه اصلی King Rastakhan و تخت طلایی‌اش است. اگر در ابتدا Horde را انتخاب کنید، در کنار پادشاه قرار خواهید گرفت و وظیفه جنگ در برابر Alliance و دشمنان پادشاه را خواهید داشت.
اگر از راه پادشاهی به سمت کوهستان‌های غربی بازی پا بگذارید، به Atal’Dazar خواهید رسید. این مکان دارای هرم‌های قدیمی است که به‌عنوان آرامگاه پادشاه‌های Zandalari استفاده می‌شود. این مکان همچنین دارای سیاه‌چاله‌هایی به همین نام و نشان است که در بیرون منطقه قرار دارد. سربازان Zndlari از نژادهای جدید قابل بازی هستند و همچنین به نام Allied Races نیز شهرت دارند. این سربازان شامل کوتوله‌های Dark Iron و همچنین Mag’har Orcs ها خواهد بود.

هر یک از این شخصیت‌ها دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های خاصی هستند. بعضی از آن‌ها سرعتی هستند و بعضی نیز توانایی مبارزه بهتری دارند. آیتم‌های متنوعی نیز در نظر گرفته‌شده‌اند که با استفاده از آن‌ها قادر به افزایش سلامتی و قدرت بازیکن مورداستفاده خواهید بود. World of Warcraft: Battle for Azeroth در تاریخ 14 اوت 2018 برای پلفترم PC منتشر خواهد شد. این بازی را نیز می‌توانید از استیم یا فروشگاه آمازون پیش‌خرید کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.