یحیی رحیمی

FIFA 18 با انتشار آپدیتی مجانی به استقبال جام جهانی 2018 روسیه خواهد رفت

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,722 بازدید

تنها یک ماه به شروع بزرگ‌ترین شور و هیجان در دنیای فوتبال مانده است و طرفداران فوتبال، مدت زیادی است که منتظر این رخداد جذاب هستند. EA اما به‌منظور تزریق هیجان بیشتر به طرفداران خود، نوید انتشار آپدیت رایگانی برای بازی FIFA 18 روی پلتفرم‌های PC و همچنین PS4، Xbox One و Nintendo Switch داده است. قرار است که آپدیت جام جهانی 2018 در تاریخ 29 می میلادی از طرف EA Sports منتشر شود.

این آپدیت به بازیکنان اجازه می‌دهد که یکی از 32 تیم راهی یافته با جام جهانی را انتخاب کنند و در مسابقات آنلاین دوستانه و تورنمنت‌های در نظر گرفته‌شده برای بالاسر بردن جام قهرمانی شرکت کنند. حالت تورنمنت‌های دلخواه نیز در اختیار کاربران خواهد بود و بازیکنان قادر به ساخت مسابقات جام جهانی خود خواهند بود در این مسابقات دلخواه، هر تیمی که کاربر دوست داشته باشد در آن حاضر خواهند بود و حتی تیم‌هایی مانند ایالات‌متحده آمریکا و ایتالیا که به این دوره از مسابقات راه پیدا نکردند نیز قابل انتخاب خواهند بود. بخش Kick-Off مسابقات نیز به‌صورت آفلاین و آنلاین قابل بازی کردن خواهد بود.

علاوه بر این‌ها، 12 استادیوم روسی نیز به بازی اضافه‌شده‌اند تا حس و حال واقعی بازی‌ها را به بازیکنان FIFA 18 القا کنند. حتی بخش Ultimate Team نیز تغییراتی به خود دیده است و بازیکنانی که در این رخداد بزرگ حاضر هستند اما تیم آن‌ها در بین تیم‌های ساخته‌شده نیست نیز به بخش Ultimate اضافه‌شده‌اند. تریلر این آپدیت نیز منتشر شده است که می‌توانید به مشاهده آن بپردازید. FIFA 18 در حال حاضر برای کنسول‌های نسل هشتم و هفتم و همچنین رایانه‌های شخصی و Nintendo Switch در دسترس است و می‌توانید از وب‌سایت ما پارسی گیم به مشاهده آن بپردازید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.