یحیی رحیمی

سونی موفق به فروش 76.5 میلیون کنسول PS4 تا پایان ماه مارس 2018 شده است

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
772 بازدید

همه از محبوبیت بی‌حدوحساب کنسول پلی‌استیشن 4 خبردارند و بر کسی پوشیده نیست که این کنسول از پرفروش‌ترین‌های نسل خودش است و بافاصله زیادی رقیبش، Xbox One را شکست داده است. سونی اخیراً آمار و ارقام تجاری خود در سال گذشته میلادی خود منتشر کرده است که نشان‌دهنده رشد مثبت خوبی تا پایان ماه مارس 2018 است. این کمپانی محبوب همچنین آماری از میزان فروش کنسول PS4 منتشر کرده است که بسیار خیره کننده است.

بر اساس آمار منتشرشده کمپانی سونی، این شرکت موفق به فروش 19 میلیون نسخه PS4 در سال گذشته منتهی به مارس میلادی شده است. اگر این آمار را با سال گذشته مقایسه کنیم؛ خواهیم دید که فروش کنسول پلی‌استیشن 4، روند نزولی به خود گرفته است و فروش آن کاهش پیدا کرده است. البته تعداد فروخته‌شده، هنوز هم میزان بالایی دارد و این آمار با توجه به اینکه 4 سال از انتشار نسخه اولیه بازی می‌گذرد، خیره کننده است.

با توجه به آمار گفته‌شده، می‌توان گفت که میزان فروش کلی این کنسول بازی به 76.5 میلیون نسخه رسیده است. به مرور به این آمار اضافه خواهد شد. البته فروش این کنسول روند افت پیش گرفته است و سونی نیز به همین دلیل پیش‌بینی کرده است که در سال بعدی میلادی، تنها موفق به فروش 16 میلیون نسخه شود که 3 میلیون از سال جاری پایین‌تر خواهد بود. در کل می‌توان گفت که سونی سال خوبی را پشت سر گذاشته است. شایعاتی نیز درزمینهٔ PS5 شنیده می‌شود و باعرضه آن، انتظار داریم که آمار کنسول فعلی سونی شکسته شود.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.