یحیی رحیمی

تیم توسعه PUBG جزئیات اولین مسابقات رسمی جهانی خود را اعلام کرد

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
943 بازدید

کمپانی PUBG Corp که سازنده بازی محبوب PlayerUnknows’s Battleground است، به‌تازگی خبرهای خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران این بازی منتشر کرده است و بر این اساس، اولین مسابقات رسمی جهانی بازی درزمینهٔ Battle Royale شروع خواهد شد. استدیو بازی اما 20 تیم قدرتمند بازی از سراسر جهان را برای شرکت در مسابقاتی که در ماه تیر در شهر برلین آلمان انجام می‌شود، دعوت کرده است و جوایز بسیاری عالی نیز برای برندگان در نظر گرفته شده است.

Chang Han Kim که مدیرکل استدیو PUBG Corp است؛ در این زمینه بیان کرده است که:

تیم حاضر در PUBG Corp به‌طورجدی و خستگی‌ناپذیر در حال تلاش برای برگزاری مسابقات جهانی بازی است و در تلاشیم که شور و هیجان را در طرفدارانمان برانگیزیم و بالاترین سطح بازی PUBG را نه‌تنها به افرادی که در رویداد PGI 2018 ما شرکت می‌کنند، بلکه به تمام افرادی که داخل خانه هستند نیز، نشان دهیم.

کمپانی PUBG Corp بیان کرده است که قرار است 20 تیم برتر را در اوایل ماه تیر امسال از طریق مسابقاتی که در شمال آمریکا، اروپا و آسیا برگزار می‌شود، انتخاب کند و این بیست تیم را برای شرکت در مسابقات جهانی بازی، فرابخواند. گفته می‌شود که گیم پلی بازی استفاده‌شده در این مسابقات به‌صورت نبردهای تیمی چهارنفره خواهد بود که قرعه‌کشی نبرد تیمی در تاریخ 25-26 ژوئیه انجام خواهد گرفت و قرعه‌کشی نبردهای تک نفره نیز در تاریخ 28-29 ژوئیه انجام می‌گیرد.

تیم برنده بازی نیز جوایز خوبی را دریافت خواهد کرد و تیم توسعه بازی اما حدود 2 میلیون دلار آمریکا برای پاداش گروه‌های حاضر در این بازی تدارک دیده است. تیم توسعه بازی نیز برنامه‌هایی برای تغییر بالانس قدرت در بازی دارد و همچنین قرار است که سلاح‌ها و آیتم‌های جدید را معرفی کند. نقشه سوم بازی به نام Savage نیز درحال‌توسعه است و بر اساس گفته‌ها، دارای یک سیستم غار زیرزمینی برای افزایش هیجان بازی است. لیست تعداد گروه‌هایی که از قاره‌های مختلف برای شرکت در مسابقات جهانی حاضر خواهند بود نیز به‌صورت زیر است:

North America — 3 teams
Europe — 3 teams
CIS — 2 teams
China — 2 teams
South Korea — 2 teams
Japan — 2 teams
Asia (outside China, South Korea, and Japan) – 3 teams
South America/Latin America — 1 team
Oceania – 1 team                                                                                                                                                                                         Middle East/North Africa — 1 team

منبع:GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.