پلی استیشن 4
یحیی رحیمی

آپدیت 01-5.53 کنسول PS4 منتشر شد: بهبود عملکرد دستگاه

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
855 بازدید

امروز سونی آپدیت کوچکی را برای دارندگان کنسول PS4 منتشر کرد که همان‌طور از شماره آپدیت پیداست، کار خاصی برای شما انجام نمی‌دهد. چند ساعت پیش بود که Sony Interactive Entertainment آپدیت 5.53-01 را منتشر کرد که از طریق PlayStation Network قادر به دریافت آن خواهید بود. گفته می‌شود که این به‌روزرسانی از آپدیت‌های قبلی بسیار کوچک‌تر است و حجمی در حدود 60 مگابایت دارد.

اگر به شماره آن دقت کنید، تنها یک شماره یا 01 به عدد 5.53 اضافه‌شده است که نشان از ناچیز بودن این آپدیت دارد. در لیست بهبودهای آن نیز چیزی بیان‌نشده است و سونی تنها به گفتن بهبود عملکرد دستگاه بسنده کرده است. باید دقت باشید که این آپدیت تنها برای بهبود سیستم کلی دستگاه است و هیچ ارتباطی به بازی‌ها و نحوه عملکرد آن‌ها ندارد. درنتیجه انتظار نداشته باشید که این آپدیت، فریم ریت بازی یا گرافیک را بالا ببرد.

حالا که ما در حال نوشتن مطلب هستیم، هنوز آپدیت در وب‌سایت رسمی سونی، منتشر نشده است و اگر از دارندگان کنسول‌های PS4 و PS4 Pro هستید، می‌توانید به صورتی دستی در تنظیمات و بخش آپدیت، به دریافت این پچ کوچک بپردازید. قرار است که این آپدیت روی وب‌سایت اصلی نیز منتشر شود و در صورت انتشار، می‌توانید از اینجا به مشاهده آن بپردازید. آپدیت بزرگ قبلی کنسول، 5.50 نام داشت که تصاویر کنسول PS4 Pro و رند رینگ بازی را بهبود می‌بخشید و همچنین کنترل‌های بیشتری برای والدین و مرتب‌سازی‌هایی برای بازی‌های دانلود شده شما داشت.

اگر از دارندگان کنسول PS4 هستید، همین حالا به دانلود این آپدیت بپردازید و خوش‌حال می‌شویم که نظر خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.