یحیی رحیمی

توسعه بازی Detroit: Become Human به پایان رسید: تاریخ انتشار 4 خرداد

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
813 بازدید

Detroit: Become Human یک بازی علمی تخیلی به سبک اکشن- ماجراجویی است که توسط استدیو Quantic Dream توسعه داده شده است و قرار است به‌زودی برای کنسول PS4 منتشر شود. داستان بازی در آینده جریان دارد و بازیکن باید کنترل یک ربات به Kara را بر عهده بگیرد. این ربات از کارخانه ساخت خود فرار می‌کند و به دنبال کشف دنیای پیرامون خود قدم برمی‌دارد. حدود یک ماه به انتشار این بازی زمان مانده است و Quantic Dream امروز بیان کرد که توسعه آن به پایان رسیده است و به‌قول‌معروف، طلایی شده است.

این استدیو در PlayStation Blog عنوان کرده است که دمو رایگان بازی نیز امروز منتشر خواهد شد و طرفداران می‌توانند مزه این بازی را قبل از انتشار بچشند. برای افرادی که نمی‌دانند طلایی شدن» به چه معناست؛ باید بگوییم که این عبارت از Gold Master گرفته‌شده است و یک مقصد درراه توسعه بازی‌های ویدیویی است و هنگامی‌که بازی آماده عرضه می‌شود، می‌گویند که بازی طلایی شده است و بازی روی دیسک‌های آن کپی می‌شود. Detroit: Become Human بعد از چهار سال، به‌طور رسمی آماده انتشار است و بالاخره می‌توانیم این بازی را تجربه کنیم.

گفته می‌شود که دمو Detroit: Become Human نیز به‌صورت رایگان در PS Store از ساعت 12:01 دقیقه به‌وقت آمریکا در دسترس دانلود خواهد بود. این دمو از بازی، به طرفداران اجازه می‌دهد که اولین مرحله از بازی به نام Hostage را تجربه کنند. سناریو اولیه بازی بارها در کنفرانس‌های مختلف نشان داده شده است و درنتیجه چیز جدیدی را ازلحاظ داستانی تجربه نخواهید کرد. همچنین تصاویر 4K از بازی نیز منتشرشده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

تریلر دمو بازی نیز منتشر شده است که در زیر می‌توانید به مشاهده آن پردازید. همان‌طور که گفته شد، Detroit: Become Human در تاریخ 25 ماه می میلادی برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد و اگر خواهان پیش‌خرید این بازی هستید، می‌توانید از وب‌سایت آمازون این بازی را خریداری نمایید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.