یحیی رحیمی

آپدیت 1.13 بازی God of War منتشر شد: برطرف کردن باگ‌ها و بهبود مشکلات

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1397 2 دیدگاه
1,519 بازدید

در کامل بودن نسخه چهارم God of War شکی نیست و این بازی دارای کمترین مشکلات ممکن است. بعضی کمپانی‌های بازی‌سازی، به دلیل انتشار زودتر بازی‌ها، از کیفیت کار کم کرده و به همین دلیل نیز باگ‌ها و مشکلات فراوانی در بازی‌های آن‌ها دیده می‌شود. God of War اما از این قضیه مستثنا است و پیدا کردن یک باگ کوچک در این بازی بسیار سخت است. توسعه‌دهندگان بازی، اخیراً یک پچ کوچک منتشر کرده‌اند که سایز متون بازی را تغییر می‌داد. امروز نیز آپدیت دیگری منتشر شد که بهبودهای جدیدی را به دنبال دارد.

جزئیات دقیق این آپدیت منتشر نشده است و معلوم نیست که دقیقاً چه قسمت‌هایی از بازی را شامل می‌شود. در لیست بهبودهای این آپدیت نیز، هیچ‌گونه جزئیاتی بیان نشده است و تنها گفته شده است که این آپدیت باگ‌های ریز بازی را برطرف می‌کند و بهبودهای کلی را به دنبال دارد. جامعه اصلی بازی نیز مشکل جدی را در این مورد گزارش نداده است و احتمالاً این آپدیت تنها مشکلات فرعی و ریز بازی را رفع می‌کند.

پچ قبلی بازی که 1.12 نام داشت، سایز متون داخل منوها و محیط بازی را بزرگ‌تر کرده بود که دلیل این کار، کمک به دید افراد در فاصله دور عنوان‌شده بود. خوب است که می‌بینیم، استدیویی همانند Santa Monica این‌چنین به بازی خود اهمیت می‌دهد و اجازه نمی‌دهد که بازیکن یک ثانیه نیز از تجربه God of War دلسرد شود. اگر این بازی را خریداری کرده‌اید، خوشحال می‌شویم که نظر خود را در مورد آن برای ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    لطفا نگید هیچ باگی نمیشه پیدا کرد من خودم بازی رو خریدم خیلی راحت توش باگ داشت که اونم خیلی مسخره بود که اهرم آسانسوری که باید سوار میشد وجود نداشت که حتی آخر هم با آپدیت برطرف نشد و من از یه مسیر دیگه مجبور شدم اون مرحله رو رد کنم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علی در پاسخ به علی

      مهمان

      سلام چطوری بازی رو با دسته کامپیوتر انجام بدم کلا بادسته چه بی‌سیم چه سیم دار آخه خدای جنگ با کیبورد وموس اصلا حال نمیده لطفا راهنمایی کنید