یحیی رحیمی

بازی‌های رایگان ماه می سرویس Xbox Live Gold اعلام شد

یحیی رحیمی 4 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
637 بازدید

ماه می میلادی پیش روی ما است و مایکروسافت نیز به این منظور، بازی‌های جدیدی را برای سرویس Xbox Live Gold خود منتشر کرده است و درنتیجه اگر از کاربران این سرویس هستید، نگران بازی‌های ماه آینده نباشید؛ مانند همیشه اما چهار بازی در دسترس کاربران سرویس طلایی مایکروسافت است. 2 عدد از این بازی‌ها مخصوص Xbox One و 2 عدد دیگر نیز مخصوص Xbox 360 است. این بازی‌ها از 1 می میلادی برای دانلود در دسترس خواهند بود.

اولین بازی که روی Xbox One قادر به دانلود آن خواهید بود، Super Mega Baseball 2 است که یک بازی بیس بال کارتونی است که می‌تواند شمارا ساعت‌ها سرگرم کند. بازی گرافیک آن‌چنانی ندارد و تنها جنبه سرگرمی آن بیشتر موردنظر است؛ اما بازی بزرگ این ماه سرویس طلایی، Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain است که آخرین نسخه سری بازی‌های Metal Gear است که توسط Hideo Kojima کارگردانی و ساخته شده است.

مایکروسافت دو بازی نیز برای دارندگان کنسول Xbox 360 در نظر گرفته است. از اوایل ماه قادر به دانلود Streets of Rage خواهید بود که یک بازی قدیمی از کمپانی Sega است و از اواسط ماه نیز قادر به دریافت بازی Vanquish خواهید بود که یک شوتر اکشن است و در دنیای ربات‌ها جریان دارد. این بازی‌ها همانند همیشه توسط قابلیت Backwards Compatibility برای کنسول Xbox One نیز در دسترس خواهند بود. البته بازی‌های ماه آوریل همانند The Witness، Assassin’s Creed Syndicate و Dead Space 2 را از دست ندهید.

May 2018 Games With Gold

Xbox One
Super Mega Baseball 2 (May 1-31)
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain (May 16-June 15)

Xbox 360 (playable on Xbox One)

Streets of Rage (May 1-15)
Vanquish (May 16-31)

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.