یحیی رحیمی

استدیو DICE درحال‌توسعه نبردهای Battle Royale برای Battlefield V است

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
752 بازدید

هنوز جزئیات زیادی در مورد نسخه بعدی سری بازی‌های Battlefield مشخص نیست و تنها بر اساس گمانه‌زنی‌های موجود می‌دانیم که نام نسخه بعدی V خواهد بود و همچنین داستان آن در جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. DICE که استدیو توسعه‌دهنده Battlefield است، تصمیم گرفته است که پای نبردهای Battle Royale را که قبلاً در بازی‌های PUBG و Fotnite دیده بودیم را به Battlefield 5 باز کند و نسخه امسال بازی احتمالاً دارای این حالت جدید نیز خواهد بود.

این گزارش توسط وب‌سایت معتبر Venturebeat منتشر شده است. این منبع البته بیان کرده است که هنوز چراغ سبز توسعه این نبردها روشن نشده است و تیم توسعه بازی در حال فکر روی نتایج انتشار آن است. بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این حالت در زمان انتشار رسمی بازی آماده نخواهد بود و بعدها توسط یک آپدیت رایگان برای همه منتشر خواهد شد. توسعه این نبردها هنوز در قدم‌های اولیه خود است و احتمال عدم توسعه آن نیز وجود دارد.

البته اینکه منتشرکننده‌ای همچون EA و استدیویی چون DICE در حال فکر روی توسعه حالت Battle Royale برای بزرگ‌ترین شوتر خود هستند، کمی عجیب است زیرا که بازی نیازی به چنین افزونه‌هایی برای کسب جذابیت ندارد و بسیاری باور دارند که محیط بازی Battlefield به‌اندازه کافی جذاب است که نیازی به این نبردها نباشد. البته بعضی نیز از توسعه این بخش هیجان‌زده‌اند زیرا که بازی دارای گرافیک خیره‌کننده است و این می‌تواند به جذابیت Battle Royale بیفزاید.

Call of Duty رقیب بزرگ Battlefield نیز از قافله عقب نمانده است و گفته می‌شود که توسعه‌دهندگان این بازی در حال ساخت حالت Battle Royale برای این بازی هستند؛ البته جای تعجب اینجاست که بازی شاید دارای بخش تک نفره نباشد. EA اما هنوز بازی را به‌طور رسمی معرفی نکرده است و باید منتظر خبرهای بعدی باشیم. به نظر شما چه بازی‌های دیگری امسال این نبردها را اضافه خواهند کرد؟

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.